גננת מיהודה ושומרון נעצרה בחשד להתעללות

תלונה שהתקבלה על חשד לפגיעה בקטינים חסרי ישע בגן ילדים באחת הערים ביהודה ושומרון הביאה למעצרה של גננת בשנות ה-50 שעובדת בגן. היא תובא לדיון בעיניינה בבית משפט השלום בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/22 08:32 ז באדר ב'

גננת מיהודה ושומרון נעצרה בחשד להתעללות
גן ילדים. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

עוד תלונה על התעללות: גננת בת 50 מיהודה ושומרון נעצרה לחקירה לאחר שהתקבלה נגדה תלונה על חשד לפגיעה בקטינים חסרי ישע בגן ילדים באחת הערים ביהודה ושומרון. היום (ה') היא תובא לדיון בעיניינה בבית משפט השלום בירושלים.

דורית חזן, יו"ר ארגון גננות מחנכות  מבית ההסתדרות הלאומית, מסרה בעקבות מעצר  עובדת בגן ילדים ממעלה אדומים החשודה בהתעללות בפעוטות: "מי שהיא אשת חינוך אמיתית לא יכולה להתנהג ככה לחסרי ישע. אם מקרה זה אכן נכון, יש להשית על אותה עובדת סוררת עונש חמור.   אסור שדם ילדנו יהיה הפקר בידי אנשים שאינם ראויים לכך. לקרוא לאותה אישה גננת זו יריקה בפרצופן של כל הגננות בישראל".

לוסי חדידה, מנכ"לית ארגון "גנים ברמה אחרת": "יש למצות את הדין ולהחמיר ככל שניתן את גזר הדין עם כל "גננת" שפוגעת בילדינו ולהוקיע אותה לצמיתות מהתחום. עבור רבים הגן והצוות הוא המקום בו הילד אמור להיות בטוח ולקבל בו חום,א הבה, הכלה, תיווך ולמידה ומצער מאוד שבגלל אנשי "חינוך" כאלה תחום שלם נכחד תחת עוולות אלה. אנו כארגון עושים ימים כלילות להוקיע מתוכנו מסגרות אלה ולטפל בהתאם בכל חשד שעולה מהשטח. כולנו תקווה שמקרים אלה לא יחזרו ותומכים בבתי המשפט אשר מענישים בצורה הרתעתית את "גננות" אלו. אסור שילדינו יהיו קורבנות לאלימות מכל סוג שהוא"