המפכ"ל הגיע לבקר את השוטרים שנפצעו: "מנעתם פיגוע הרבה יותר חמור"

בבית החולים הדסה הר הצופים מאושפז רס"ר ר' שנפצע בפיגוע באורח בינוני, צמרת המשטרה ביקרה אותו, "פעלת כמו בספר, כמו שמצפים מלוחם באירוע כזה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/03/22 08:21 ה באדר ב'

המפכ"ל הגיע לבקר את השוטרים שנפצעו: "מנעתם פיגוע הרבה יותר חמור"
המפכ"ל מבקר את הפצועים, צילום: דוברות המשטרה

בפיגוע אמש (ב') בעיר העתיקה בירושלים נפצעו שני שוטרים מדקירות מחבל שהסתער לכיוונים סמוך לשער הכותנה. עם סיום הערכת המצב המיוחדת שהתקיימה לאחר הפיגוע, הגיעו המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן ומפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, לביקור השוטרים הפצועים בבתי החולים.

בבית החולים שערי צדק פגשו השלושה את אביו של לוחם מג"ב, שו"ח ג' שנפצע באורח בינוני בפיגוע. ג' נמצא כעת בסיומה של הכשרת הלוחם במג"ב והוא היה חלק מכוח תגבור של בית הספר החילי של משמר הגבול בעיר העתיקה לצד כוחות מחוז ירושלים. לאחר שיצא מחדר ניתוח, קיבלו המפכ"ל, ממ"ז ירושלים ומפקד מג"ב סקירה על מצבו של ג' בחדר ההתאוששות כשהוא בהרדמה מהניתוח שעבר. 

המפכ"ל מבקר את הפצועים

המפכ"ל מבקר את הפצועים צילום: דוברות המשטרה

לאחר מכן הגיעו המפכ"ל, רנ"צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן לבית החולים הדסה הר הצופים לביקור שוטר מחוז ירושלים, רס"ר ר' שנפצע בפיגוע באורח בינוני. 
השניים קיבלו סקירה על מצבו הרפואי ושוחחו איתו על השתלשלות הפיגוע. 

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי אמר לרס"ר ר': "פעלת כמו בספר, כמו שמצפים מלוחם באירוע כזה. חתרתם למגע, לא ויתרתם והמשכתם להיאבק במחבל. בתגובה שלך הצלת את החיים של חברך ויחד מנעתם פיגוע הרבה יותר חמור. אני מאחל לכם החלמה מהירה". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן