הודעה דרמטית של הג'ודוקא אורי ששון: "פורש מהג'ודו"

המדליסט האולימפי בן ה-32 שהסב למדינת ישראל כמה מרגעי הנחת הגדולים ביותר שלה כאשר חזר לארץ עם מדליה אישית וקבוצתית משתי אולימפיאדיות שונות כבר לא ימריא לפריז 2024

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/22 10:24 ד באדר ב'

הודעה דרמטית של הג'ודוקא אורי ששון: "פורש מהג'ודו"
אורי ששון, צילום: הוועד האולימפי בישראל

המדליסט האולימפי אורי ששון (32) שזכה לראשונה במשחקים האולימפיים בריו 2016 ובשנית בארד הקבוצתי בטוקיו 2020 החליט כי הספיק לו, ויודיע על פרישה מג'ודו מקצועני בחודש מאי הקרוב ולא ימשיך לאולימפיאדת פריז 2024, כך על פי פרסום של עדי רובינשטיין.

אורי ששון יפרוש מג'ודו מקצועני בחודש מאי הקרוב

ששון, שמצלם את עצמו בימים אלו לסדרה "מחוברים" של הוט, ייכנס מסיבת עיתונאים כחלק מעלילת הסדרה, שבה יודיע על פרישה. ששון, שנחשב ליורש של אריק זאבי, החזיק בקריירת רבת הישגים, שכללה זכייה רצופה בשתי מדליות כסף באליפויות אירופה במשקל מעל 100 ק"ג (2015 ו-2016) ומלבד המדליות האולימפיות הוסיף את אלו היבשתיות - יותר מ-15.

הג'ודוקא הירושלמי התחיל את הקריירה שלו יחד עם אחיו, שאף הוא עסק בג'ודו מקצועני, והפתיע כשפרש כנפיים עם מדליה הירואית במשחקים האולימפיים בריו 2016, שמהם זכורה גם התקרית עם הג'ודוקא המצרי שסרב ללחוץ את ידו. בנוסף השתתף בריאלטי "הזמר במסיכה" שם הסתתר בתחפושת הפלאפל, הגיע למקום השלישי והמכובד וזכה לאהדה רבה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן