פולארד במפגש מרגש עם תלמידי המכינות: "עצמתה של התורה שהיא מחברת ומאחדת"

1000 חניכי המכינות התורניות התכנסו היום בירושלים לאירוע של כ-600 סיומי מסכת מגילה לעילוי נשמת אסתר פולארד ז"ל. ג'ונתן פולארד: "עצמתה של התורה שהיא מחברת ומאחדת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/22 20:25 ל באדר א'

פולארד במפגש מרגש עם תלמידי המכינות: "עצמתה של התורה שהיא מחברת ומאחדת"
תלמידי המכינות, צילום: ללא

כאלף חניכים מכל המכינות התורניות הקדם צבאיות הגיעו היום, ראש חודש אדר ב, לחגוג סיום של 600 פעם מסכת מגילה. במשך חודש שלם חניכי  המכינות למדו מסביב לשעון את מסכת מגילה  בחברותות ובחבורות. הלימוד הוקדש לעילוי נשמת אסתר פולארד ע"ה  שהשבוע חל ה 30 לפטירתה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם תלמידי חכמים רבים- הרב שמואל אליהו, הרב יהושע שפירא, הרב יגאל לוינשטיין וראשי המכינות הרמי"ם וכמובן מאות תלמידי המכינות. אורח הכבוד היה לא אחר מאשר יהונתן פולארד שהתרגש יחד עם המסיימים ונשא דברים מרגשים מאד. את האירוע הפיקה מועצת המכינות הקדם צבאיות.

יהונתן פולארד אמר באירוע: "עוצמתה של התורה היא שהיא תמיד מחברת ומאחדת. אנחנו תמיד צריכים לזכור שאנחנו חלק ממשהו גדול מעם ישראל. אנחנו חיילים של ה' ואנחנו מתמסרים למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

מנכ"ל מועצת המכינות, דני זמיר הוסיף: לראות אלפי צעירים שמתחברים אל העולם היהודי שלהם, אל הלימוד הרציני המעמיק החותר למשמעות,  בהתכוונות ובשמחת הלב, זה דבר שתמיד מרגש ומעורר תקווה כי אין לנו קיום ללא תשתית עומק רוחנית בלי קשר לשאלה באיזה בית יהודי וישראלי אתה גדל.