"אני לומד נהיגה": נתפס בעת שנהג למרות שמעולם לא הוציא רישיון

במשטרת התנועה הבחינו בנהג רכב שעורר את חשדם ולאחר שערכו בדיקה, התברר כי הנהג, תושב עפולה, מעולם לא הוציא רישיון נהיגה | "נהיגה ללא רישיון מהווה עבירה חמורה וזלזול בחיי אדם", נמסר מהמשטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/22 20:59 כב באדר א'

"אני לומד נהיגה": נתפס בעת שנהג למרות שמעולם לא הוציא רישיון
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת תנועה ארצית באגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים בכביש 65, סמוך לאלון תבור, הבחינו בנהג רכב שעורר את חשדם. לאחר שערכו בדיקה, התברר כי הנהג, תושב עפולה בן 27 מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. "אני לומד נהיגה", אמר הנהג.

בשל חומרת העבירות הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים, רכבו הושבת ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום בהליך מהיר. מהמשטרה נמסר: "נהיגה ללא רישיון מהווה עבירה חמורה וזלזול בחיי אדם. שוטרי אגף התנועה ימשיכו למקד אכיפה בכל רחבי הארץ על מנת להגביר את סיכויי העבריין להיתפס ולהעמידו לדין".

נזכיר כי בחודש שעבר שוטרי תחנת עירון הבחינו ברכב שעורר את חשדם וביקשו מהנהג לעצור לבדיקה. הנהג ניסה להימלט עם רכבו, ולאחר שנעצר החל לתקוף את השוטרים באלימות קשה, תוך שהוא משתמש בגז מדמיע נגדם. למרות האלימות הקשה הצליחו השוטרים להשתלט על החשוד ולעצור אותו.

מבדיקת פרטיו עלה כי הוא ערבי תושב אזור יהודה ושומרון בן 36, ששהה בארץ ללא אישורים מתאימים ונהג ברכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה תואם.