האוטובוס התפרק לשניים | צפו בתאונה החריגה: "בנס נמנע אסון לאומי"

אוטובוס "אקורדיון" התפרק מסיבה לא ברורה לשני חלקים במהלך נסיעה בכביש מספר 1 סמוך לירושלים | אגד: "הגורמים המקצועיים בוחנים את המקרה". ארגון נהגי האוטובוסים: "תחזוקת האוטובוסים בישראל מאוד לקויה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/22 18:59 כב באדר א'

האוטובוס התפרק לשניים | צפו בתאונה החריגה: "בנס נמנע אסון לאומי"
האוטובוס שהתפרק, צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כזה דבר לא רואים בכל יום. אוטובוס "אקורדיון" של חברת אגד התפרק מסיבה לא ברורה לשניים, בקטע המחבר בין חלקו הקדמי לאחורי. התאונה התרחשה במהלך נסיעה בכביש מספר 1 סמוך לירושלים. מאגד נמסר כי גורמי מקצוע בוחנים את נסיבות האירוע. 

באורח נס, בשעת התאונה, על האוטובוס לא היו נוסעים וכך נמנעה תאונה חמורה ביותר. כתוצאה מהתאונה, נרשמו עומסי תנועה במקום. מאגד נמסר כי "הגורמים המקצועיים בחברה וגורמי הבטיחות נמצאים במקום ובוחנים את המקרה".

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מסר בתגובה לאירוע החמור: "בדרך כלל אוטובוס אקורדיון עמוס בנוסעים ותלמידים רבים. תחזוקת האוטובוסים בישראל היא מאוד לקויה ואין מספיק כוח אדם שיבדוק את תקינות האוטובוסים. בנס נמנע פה אסון לאומי בקנה מידה עצום".

‏בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר וזאת בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים, אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, כתבו לנו office@kipa.co.il