ברוך דיין האמת: הלל גראוס היא ההרוגה בתאונת הדרכים סמוך לקריית ארבע

בתאונת דרכים קשה הלילה על כביש 60 סמוך לקריית ארבע נהרגה אישה ונפצעו 5 אנשים נוספים. לאחר מספר שעות פורסמה זהות ההרוגה: הלל גראוס, בת 56 ואם לארבעה מקריית ארבע.

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/22 10:10 יז באדר א'

ברוך דיין האמת: הלל גראוס היא ההרוגה בתאונת הדרכים סמוך לקריית ארבע
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

תאונת דרכים קשה סמוך לקריית ארבע: בשעה 01:31 התקבל דיווח על תאונה בין 2 כלי רכב, בכביש 60 דרומית לצומת העוקפים, סמוך לקריית ארבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותה של אשה כבת 56. ההרוגה היא הלל גראוס, אם לארבעה מקריית ארבע.

הכוחות העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק, 5 פצועים, בהם: 3 במצב בינוני (גבר כבן 30 עם חבלה רב מערכתית, בהכרה, יציב,  צעיר כבן 20 עם חבלות בראש ובגפיים, וצעירה כבת 18 עם חבלות,  ו- 2 פצועים במצב קל עד בינוני (גבר כבן 42 עם חבלה בחזה וגבר כבן 30 עם חבלה בגפיים). 

פאראמדיק מד"א נתנאל יאמין וחובשת מד"א טליה אדרי סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו שני כלי רכב מעוכים, חלק מהפצועים היו ברכבים וחלקם בחוץ, באחד מהרכבים ראינו במושב האחורי אישה כבת 56 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

"בנוסף, צעיר כבן 20 וצעירה כבת 18 שנסעו ברכב היו בהכרה וסבלו מחבלות כשמצבם בינוני, שלושה מנוסעי הרכב השני היו בהכרה וסבלו גם הם מחבלות אחד מהם מצבו הוגדר בינוני עד קשה ושנים מצבם קל עד בינוני, לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו את חמשת הפצועים לבתי החולים."