קרעי בהפגנת הימין: "יש לנו בעיה עם כאלה שגנבו את המדינה כאילו היא של אימא שלהם"

חבר הכנסת מהליכוד הסביר בהפגנה מדוע במשטרה לא מתרשמים מהפרסומים על פרשת הריגול לכאורה: "הם לא מסוגלים לגלות את האמת כי אם יגלו זה הסוף שלהם | על התגובה של נתניהו לחיות, אמר: "כל העניין שלו היה העניין העדתי שצרם לו באוזן"

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר ועמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/02/22 22:27 טז באדר א'

קרעי בהפגנת הימין: "יש לנו בעיה עם כאלה שגנבו את המדינה כאילו היא של אימא שלהם"
צילום: ללא

אלפי בני אדם לוקחים הערב (ה') חלק במחאת הימין בכיכר הבימה בתל אביב. המפגינים דורשים את הקמתה של ועדת חקירה בפרשת הריגול לכאורה של המשטרה, בעזרת תוכנת NSO. אל הכיכר הגיעו חברי כנסת מהליכוד והציונות הדתית: שלמה קרעי, אלי כהן, קטי שטרית, יואב קיש, ישראל כ''ץ מיקי זוהר, אופיר אקוניס, שמחה רוטמן ואיתמר בן גביר. 

בראיון ל"חדשות כיפה" הסביר קרעי מדוע הגיע להפגנה, והתייחס לפרשת הריגול לכאורה במשטרת ישראל. "במשטרה לא מתרשמים כי הם רוצים לטייח את העבירות, הם מבינים שהם רכבו על הגל של עבירות הפשע האלה, שריגלו אחרי ראש ממשלה מכהן, שביצעו כאן הפיכה משפטית. הם לא מסוגלים לגלות את האמת כי אם יגלו זה הסוף שלהם. אנחנו נמצאים כאן כדי להיאבק על זה ולומר שבעזרת השם אנחנו נדאג שכל האחראים לפשע הזה יעמדו לדין, הממשלה הזאת תיפול בקרוב". 

אתה מעביר המון ביקורת על מערכת המשפט. הופתעת מהתמיכה של נתניהו בנשיאה חיות?

"נתניהו לא תומך, יש לו ביקורת מאוד נוקבת על מערכת המשפט, כל העניין שלו היה העניין העדתי שצרם לו באוזן, וזה בסדר. המהות כואבת לכולנו. גם נתניהו דיבר כאן קודם. יש לנו בעיה עם מערכת המשפט, יש לנו בעיה עם כאלה שהם לא נבחרי ציבור וגנבו את המדינה כאילו היא של אימא שלהם. פוגעים בזהות היהודית, פוגעים בדמוקרטיה ואנחנו נשנה את זה בקרוב".