אחרי 16 שנה: הרב הדאיה עוזב את יד בנימין

אחרי 16 שנים בתפקיד רב היישוב, הרב הדאיה ורעייתו איילת הודיעו במכתב מרגש שנשלח לתושבי יד בנימין על עזיבתם לירושלים: "נתגעגע לישוב ולתושבים", כתבו הזוג והוסיפו: "אנו תקווה כי אתם דנים אותנו לכף זכות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 17/02/22 17:05 טז באדר א'

אחרי 16 שנה: הרב הדאיה עוזב את יד בנימין
הרב יגאל הדאיה, עוזב את היישוב , צילום: ישיבת ההסדר אשקלון

הרב יגאל הדאיה רב היישוב יד בנימין, עוזב את תפקידו אחרי 16 שנה ועובר לירושלים. כך הודיעו היום (ה') הרב ואשתו איילת במכתב מרגש לתושבי ותושבות היישוב. "לאחר תקופה של 16 שנים שאנו חיים ביישוב המיוחד יד בנימין, ואחרי התלבטות רבה, החלטנו להגשים בעזרת ה' חלום יקר ולעלות ולדור בירושלים עיר הקודש, העיר בה נולדנו וגדלנו ואליה כל השנים נכספנו".

בני הזוג הדאיה ציינו כי המעבר מתוכנן לתקופה שלפני חג הפסח הקרוב, והודו לחברי הקהילה: "זכינו להכיר ביד בנימין אנשים יקרים, אוהבים ומיוחדים. יד בנימין הוא ישוב לתפארת בכל המובנים. תורה עם דרך ארץ וגמילות חסדים. ישוב שבעזרת ה' יוסיף לגדול ולהתרחב בגשמיות ורוחניות". 

מכתבו של הרב הדאיה לתושבי יד בנימין

מכתבו של הרב הדאיה לתושבי יד בנימין צילום: ללא

"במסגרת העבודה הציבורית השתדלנו במשך השנים לסייע לעזור ולהועיל ככל שהסתייע בידנו", כתבו הרב והרבנית היוצאים של יד בנימין, "מטבע הדברים לא תמיד יכולנו להיענות לכל בקשה ולפתור כל בעיה שגיאות מי יבין, ואנו תקווה כי אתם דנים אותנו לכף זכות". 

"אנו נתגעגע לישוב ולתושבים ובמידת האפשר נשתדל לשמור על קשר ובעזרת ה' תמיד בשמחות וגיל. יהי רצון שנזכה כולנו לראות בבניינה של ירושלים בקרוב, בגאולת העם והארת וכל בנייך לימודי ה' ורב שלום בנייך", סיכמו הזוג הדאיה.