שבוע אחרי: המשטרה עצרה חשודים בהצתת הבית בשמעון הצדיק

ביתו של תושב שכונת שייח' ג'ראח בירושלים הוצת בשבוע שעבר, ולאחר שחבר הכנסת מהציונות הדתית קבע את לשכתו במקום, המשטרה עצרה את החשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/22 12:38 טז באדר א'

שבוע אחרי: המשטרה עצרה חשודים בהצתת הבית בשמעון הצדיק
מהומות בשכונת שמעון הצדיק, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי שבוע של מהומות: היום (ה') נעצרו שני חשודים נוספים בהצתת הבית של התושב היהודי טל יושבייב בשמעון הצדיק. משטרת ישראל ושב"כ עצרו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בהצתת בית בשמעון הצדיק באמצעות בקבוקי תבערה בסוף השבוע האחרון.

אחרי שבוע של מהומות בעקבות שריפת בית בשכונת שמעון הצדיק שלאחריהם הגיע חבר הכנסת איתמר בן גביר לשכונה ודרש אבטחה לתושבים היהודים בשכונה היום הודיע המשטרה כי הם "עצרו שני חשודים נוספים בחשד למעורבות בהצתת בית בשייח' ג'ראח באמצעות בקבוקי תבערה בסופ"ש האחרון.".

בהודעת המשטרה נכתב כך: "בחקירה שנוהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי ולאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות במישור הסמוי, נעצרו אמש במזרח ירושלים ע״י המשטרה שני חשודים נוספים במעורבות במעשה החמור. שני החשודים הועברו לחקירת שב"כ ובהמשך צפוייה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם בבימ״ש.

כזכור, מוקדם יותר השבוע נעצרו שני חשודים נוספים בחשד למעורבותם בהצתת הבית. במהלך חיפוש שבוצע בביתו של אחד החשודים, נתפסו ע״י המשטרה כשמונה בקבוקי תבערה שלמים, כובע גרב וכפפות. בהמשך הוארך מעצרם בבימ״ש והחקירה נמשכת".

כזכור, בן גביר הודיע על העברת לשכתו לשכונה בירושלים לאחר התנכלויות חוזרות ונשנות נגד יהודים במקום, שבראשן הצתת ביתו של תושב השכונה, טל יושובייב, אשר סבל גם מהצתת רכבו תשע פעמים. בתחילת השבוע נפצע חבר הכנסת במהלך לילה של הפרות סדר ופינוי הלשכה על ידי המשטרה.