"זה לא כמו בסרטים": מה ענה ראש הממשלה לצעיר מבחריין שסיפר לו שהוא מתחתן

במהלך ביקורו בבחריין השתתף ראש הממשלה בשיחה עם צעירים מקומיים, במהלכה אחד הצעירים סיפר לבנט שהוא מתחתן, ראש הממשלה כמובן איחל 'מזל טוב' בעברית, אך לאחר שיחה קצרה איתו נתן לצעיר עצה לחיי הנישואין

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/22 00:10 טז באדר א'

"זה לא כמו בסרטים": מה ענה ראש הממשלה לצעיר מבחריין שסיפר לו שהוא מתחתן
בנט עם מלך בחריין, צילום: חיים צח, לע״מ

ראש הממשלה נפתלי בנט היה לראש הממשלה הישראלי הראשון שהגיע לביקור רשמי במנאמה, בירת בחריין, במסגרת ביקורו הרשמי הראשון במדינה פגש ראש הממשלה את יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח'ליפה, וכן מלך בחריין, חמד בן עיסא אל-ח'ליפה. 

זה לא כמו בסרטים צריך להשקיע בזה. אבל זה טוב

ראש הממשלה אמנם התקבל ברוב טקס במשמר כבוד בשדה התעופה על ידי שרי החוץ והתעשייה של הממלכה, ראש הפרוטוקול, שגריר ישראל בבחריין ובכירים נוספים, אך כל אלו לא הכינו אותו לשאלה המפתיעה ששאל אותו באסם, צעיר בחרייני שהשתתף בשיחה שקיים ראש הממשלה עם צעירים מקומיים.  

העצה של בנט לזוגיות טובה: סבלנות וכבוד לאשתך

באסם אשר משמש כמנהל בנק בבחריין, סיפר לראש הממשלה שהוא מתחתן בשבוע הבא, ראש הממשלה איחל לצעיר 'מזל טוב' בעברית צחה, ולאחר מכן נתן לו את עצתו לזוגיות טובה - העצה שלי זה 'סבלנות וכבוד לאשתך, זה לא כמו בסרטים צריך להשקיע בזה. אבל זה טוב" 

במהלך הביקור בבחריין נפגש ראש הממשלה, עם ראשי הקהילה היהודית בבחריין, בפגישה השתתפו שגריר ישראל בבחריין, איתן נאה, נשיא הקהילה היהודית, אברהם (אייב) נונו, חברת הנהלת הקהילה היהודית ולשעבר שגרירת בחריין בארצות הברית הודא נונו, ובכירים נוספים.

ראש הממשלה הודה לחברי הקהילה היהודית על קבלת הפנים החמה וציין כי הקהילה היהודית בבחריין היא נדבך מרכזי במימוש הסכמי השלום בין המדינות. בהמשך אמר בנט כי הקהילה היהודית זוכה להערכה רבה מטעם הנהגת בחריין, תוך שהיא משמשת מודל לשיתוף פעולה בין יהודים למוסלמים במזרח התיכון בכלל, ובבחריין בפרט. חברי הקהילה היהודית הודו לראש הממשלה על המילים החמות, ובירכו אותו לרגל ביקורו ההיסטורי.