אחרי שנפגע בעימות עם שוטרים: בן גביר הגיש תלונה במח"ש

יומיים אחרי שהתעלף בעקבות עימות עם שוטרים סמוך ללשכה שהקים בשכונת שמעון הצדיק, חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיש נגדם תלונה במחלקה לחקירות שוטרים: "מצפה שמח"ש תעשה את עבודתה ותמצה את הדין עם השוטרים האלימים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 15/02/22 09:29 יד באדר א'

אחרי שנפגע בעימות עם שוטרים: בן גביר הגיש תלונה במח"ש
בן גביר בלשכתו בשמעון הצדיק אחרי הטיפול הרפואי, צילום: ללא

חבר הכנסת איתמר בן גביר מהציונות הדתית, הגיש הבוקר (ג') תלונה במחלקה לחקירות שוטרים נגד השוטרים שהתעמתו עמו מחוץ ללשכה שהקים בשכונת שמעון הצדיק - שייח' ג'ראח. כזכור, במהלך העימותים נפגע חבר הכנסת, התעלף ואף פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם.

בתחילת השבוע נפגשו נציגי חבר הכנסת עם מפקד מחוז ירושלים דורון תורגמן בלשכתו לדרוש להציב אבטחה קבועה במקום, באותו הזמן פשטו מאות שוטרים על הלשכה הפרלמנטרית שהוצבה במקום כדי לסגור אותה. 

"המשטרה חצתה קו אדום ותקפה אותי פיזית", אמר חבר הכנסת איתמר בן גביר, "אין מקום במשטרה לשוטרים אלימים ומדובר במעשה עבריינות שהם צריכים לתת עליו את הדין. אני מצפה שמח"ש תעשה את עבודתה ותמצה את הדין עם השוטרים האלימים ובמשטרה יפיקו את הלקח".

הבוקר תקף שר החוץ יאיר לפיד בריאיון לרשת ב' את התנהלותו של חבר הכנסת מהציונות הדתית ואמר: "בן גביר לא שם בשביל להגן על יהודים, הוא שם כדי להצית אש ואלימות, הוא פרובוקטור עלוב. זה ניסיון נואש של נרקומן של תשומת לב לייצר פרובוקציות שיגמרו בחיי אדם. ימותו ערבים, ימותו יהודים בגלל ההתנהגות של האיש הזה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן