בן גביר חזר לשייח ג'ראח ותקף את בר-לב: "נתת הוראה לפרק אותי"

במהלך עימותים הלילה עם שוטרים שלא כיבדו את חסינותו חבר הכנסת איתמר בן גביר התעלף ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי | הבוקר יחזור בן גביר ללשכה בשייח ג'ראח

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/02/22 07:42 יג באדר א'

בן גביר חזר לשייח ג'ראח ותקף את בר-לב: "נתת הוראה לפרק אותי"
בן גביר בלשכה החדשה, צילום: ללא

העימותים הלילה בשכונת שייח ג'ראח יצאו משליטה, שוטרי משטרת ישראל פינו את לשכתו של איתמר בן גביר והתעמתו עם פעילי ימין, מספר שוטרים לא כיבדו את חסינותו של בן גביר ובמהלך דחיפות הדדיות התעלף חבר הכנסת ונזקק לפינוי לבית החולים, אבל הבוקר חזר אל הלשכה.


(בן גביר מתעלף).

בציוץ שכתב הבוקר בטוויטר תקף השר עמר בר-לב את בן גביר: "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר. החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה. תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח׳ ג׳ראח חרף הפרובוקציות".

"השר הכי כושל בתולדות ישראל"

ח״כ איתמר בן גביר אמר בתגובה: "‏איזה אפס!  אולי אתה מנסה לחמוק מאחריות שאתה זה שנתת הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי - השר הכי כושל בתולדות ישראל! לך הביתה". במשטרת ישראל התנערו מהאישומים ואמרו כי בן גביר ניסה להפריע לשוטרים ואף תקף את אחד השוטרים בזירה בפלג גופו העליון.

בן גביר בבית החולים

בן גביר בבית החולים צילום: ללא

בן גביר הגיע שוב הבוקר לשכונת שמעון הצדיק בשעה 8:00 לאחר שהתעלף אמש ממכות של שוטרים. בן גביר מסר: "כנראה שיש הוראה לא רק לפרק את לשכתי הפרלמנטרית, אלא גם אותי.  זה לא יעזור להם, עד שלא ישיבו את הביטחון לשמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן