הנשיא ורעייתו בדייט רומנטי לכבוד יום האהבה

לכבוד יום האהבה הנשיא יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו בעמותת בית הגלגלים שבאבן ספיר ודיברו עם החניכים | מיכל הרצוג : "אני חושבת שבחדר הזה יש אהבה גדולה, ומרגישים אותה בלראות את כולכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 15:02 יג באדר א'

הנשיא ורעייתו בדייט רומנטי לכבוד יום האהבה
הרצוג, צילום: עמוס בן גרשום

יום האהבה גם בבית הנשיא- נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו היום (ב') בעמותת בית הגלגלים במושב אבן ספיר. לרגל יום האהבה הבינלאומי שחל היום, נשיא המדינה ורעייתו חילקו ורדים לחניכי הבית, ואלו ביצעו בפני הנשיא ורעייתו את השיר ״יש בי אהבה״. עמותת בית הגלגלים מסייעת לילדים, מתבגרים ובוגרים הסובלים מניוון שרירים, שיתוק מוחין ומגבלות פיזית אחרות בשישה בתים פתוחים ברחבי הארץ.

הרצוג

הרצוג צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

במהלך הביקור אמר הרצוג לחניכים: ״מבחינתי לפקוד את בית הגלגלים בכל כמה שנים ולראות איך הארגון מתפתח וצומח זו חוויה מרגשת ומשמחת. זהו ארגון שהוא מצפון ומצפן. אני רוצה להודות לכולכם, נתתם לנו השראה עצומה, וביום הזה נתפלל כולנו לאהבה, אחווה ורעות בתוכנו, ובתוך כל האזור הזה. בואו נהיה המודל. המודל יוצא מירושלים, מכאן, מאבן ספיר. בהצלחה רבה לכם.״

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג הוסיפה: ״היום חל יום האהבה הבינלאומי. כשזה נוגע לאהבה אנחנו ממהרים לאמץ כל נוהג וכל אפשרות. אני חושבת שבחדר הזה יש אהבה גדולה, ומרגישים אותה בלראות את כולם בעזרה ההדדית, בהרגשה של החניכים, של הצוות, של הבוגרים. התמזל מזלי להכיר את בית הגלגלים הרבה שנים".