מלחמה ברחובות בכיר באגון הפשע של דומרני חוסל בפיצוץ

במהלך הלילה פיצוץ עז הרעיד את העיר אשקלון, אירוע שהתברר כפיצוץ כלי רכב שהביא למותו של אזרח המקורב לעבריין שלום דומרני ולפציעתם הקשה של שניים נוספים | הבוקר נהרג תושב רמלה מירי, המשטרה פתחה במצוד אחר היורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 07:28 יג באדר א'

בכיר באגון הפשע של דומרני חוסל בפיצוץ
הרכב שפוצץ, צילום: דוברות המשטרה

לילה סוער באשקלון: בשעה 23:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על שלושה פצועים בפיצוץ ברכב ברחוב יצחק בן צבי באשקלון. צוותי מד"א קבעו את מותו של גבר שנלכד ברכב, ופינו שני פצועים קשה לבית החולים.


(זירת הפיצוץ).

על פי המשטרה, מתחזק החשד לרצח בין היתר בשל העובדה שההרוג הוא בכיר בארגון הפשע של שלום דומרני. אוריין שאול, חובש מד"א, סיפר: "במקום הייתה המולה. ראינו רכב שנשרף ובסמוך שכבו שלושה נפגעים גברים כבני 30. שניים מהם היו מחוסרי הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות - הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. גבר נוסף כבן 30 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בחזה ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים במצב בינוני ויציב".

הרוג מירי ברמלה - היורה נמלט

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות אירוע ירי ברמלה שאירע לפני זמן קצר במהלכו נורה תושב העיר ומותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי ברמלה, בו נפגע עפ"י גורמי רפואה תושב המקום בשנות ה-30 לחייו ומותו נקבע במקום. שוטרי תחנת רמלה מבצעים סריקות אחר מבצע העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות.