הפתרון לפרעות: הגדלת מספר הסטונדטים המתגוררים בלוד

במטרה לחזק את צביונה היהודי של לוד, המרכז האקדמי לב ישתף פעולה יחד עם הגרעין התורני בלוד, במטרה להגדיל את מספר הסטודנטים המתגוררים בעיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/02/22 20:45 ז באדר א'

הפתרון לפרעות: הגדלת מספר הסטונדטים המתגוררים בלוד
לוד בזמן שומר החומות, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הנהלת המרכז האקדמי לב סיירה השבוע בשכונת רמת אשכול בלוד ונפגשה עם הסטודנטים המתגוררים בה. הביקור נערך במסגרת תכנית משותפת עם המרכז לחינוך וחברה, במסגרתו המרכז האקדמי לב מעניק מלגות לימוד לסטודנטים, זאת במטרה לעודד צעירים להתגורר בעיר.

הרכב ההנהלה הבכיר שהגיע לרמת אשכול מעיד כי המרכז האקדמי לב רואה חשיבות רבה בשותפות עם הגרעין התורני ופועל להגדלת מספר הסטודנטים המתגוררים בשכונה. בנוסף לנשיא פרופ' חיים סוקניק, השתתפו גם המנכ"ל יוסי זעירא, ראש מנהל תלמידים וסמנכ"ל אלי שלמן, דיקאן הסטודנטים הרב חיים אלישביץ וראש מחלקת פרסום מידע ורישום סטודנטים יהודה קלמן.

"אירועי הקיץ האחרון חשפו את הצורך בחיזוק הפעילות החלוצית המתקיימת במרכז הארץ" אומר פרופסור חיים סוקניק, נשיא המרכז האקדמי לב. "הצלחתו של מפעל זה תלויה בהגעתם של צעירים הבוחרים להתגורר ולהשתקע בעיר לוד" . עוד הויסף סוקניק כי הוא מצפה שהסטודנטים שישתתפו בפרוייקט ימשיכו להתגורר בלוד גם בעתיד.

"רמת אשכול ספגה פגיעה קשה מצד הערבים. נזקי ההצתות והביזה שוקמו ברובם המוחלט" אומר נעם דרייפוס, מנכ"ל קהילוד. "מטרת הפורעים בפגיעה בהווי החיים הקהילתי תורני ויהודי לא הושגה, זאת הודות לרוח חדשה של ציונות מודל 2022. מבין כלל המוסדות האקדמיים, המרכז אקדמי לב הוא היחיד שנרתם ורואה חשיבות עליונה להתבססות צעירים וחיי קהילה צעירים במקום חשוב זה ולשם כך מעניק מלגות לסטודנטים המתגוררים בה ועוסקים בעשייה חברתית למען רווחת התושבים" אמר.