מחריד: אם חשודה בסרסור בתה הקטינה

תושבת הצפון מואשמת בסחר בבני אדם, סיוע לאינוס, וסיוע למעשה סדום. גבר נוסף מואשם בכך שנהג להעביר לאם סכומי כסף תמורת אונס הילדה בת ה-11

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/22 15:38 ו באדר א'

מחריד: אם חשודה בסרסור בתה הקטינה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב הצפון (62) בגין עבירות סחר בבני אדם, אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום, מעשה מגונה, תקיפת קטין, איומים ועוד אשר ביצע בקטינה בת 12 במשך שנתיים ונגד אמה של הקטינה (49) תושבת הצפון בגין סחר בבני אדם, סיוע לאינוס, סיוע למעשה סדום ועוד.

לפי כתב האישום שהגישו עו"ד טל מושקוביץ ועו"ד יעל כץ, הנאשם נהג להעביר לקטינה סכומי כסף גבוהים, קנה לקטינה מתנות וערך עם הקטינה קניות. בנוסף, סייע הנאשם לנאשמת, אמה של הקטינה, כלכלית והעביר לה סכומי כסף משתנים לצורך תשלום חשבונות הבית, ורכש עבורה מכשירי חשמל שונים. על רקע העברת הכספים וטובות ההנאה לנאשמת, אמה של הקטינה, ולקטינה, נרקמה עסקה בין הנאשמים, במסגרתה קיים הנאשם יחסי מין מלאים עם הקטינה, החל מעת שהייתה כבת 11, בניגוד לרצונה ושלא בהסכמתה החופשית והנאשמת אפשרה לו וסייעה לו לעשות כן.

הנאשם נהג להתקשר אל הקטינה עשרות פעמים מידי יום, הגביל את צעדיה, אסר עליה לצאת לבלות, או לצאת מן הבית בשעות מסוימות, וכן אסר עליה להתלבש באופן שאינו לרוחו. משהתקוממה המתלוננת כנגד איסורים אלה, איים עליה הנאשם כי יפסיק לתמוך בה כלכלית ואף תקף אותה. 

הנאשמת, אמה של הקטינה, סייעה לנאשם לבצע את מעשי האינוס ולהעמיק את שליטתו בחיי בתה.  הקטינה אף פנתה לאימה, הנאשמת, וסיפרה לה אודות מעשיו של הנאשם אך הנאשמת התעלמה מדבריה של המתלוננת והוסיפה לסייע לנאשם. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.