מינויה של גלי בהרב מיארה אושר בישיבת הממשלה

הממשלה אישרה את מינויה של עו"ד גלי בהרב-מיארה לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה. לפני המינוי אמר בנט: "זה אחד המינויים החשובים והרגישים ביותר. נוכח השחיקה באמון הציבור יש כאן הזדמנות חשובה לשמור על מה שצריך לשמור ולתקן את מה שצריך לתקן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/22 14:53 ו באדר א'

מינויה של גלי בהרב מיארה אושר בישיבת הממשלה
גלי בהרב מיארה, צילום: תומר יעקובסון

היום (ב') אושר מינויה של עורכת הדין גלי בהרב מיארה ליועצת המשפטית לממשלה. לצידה התמודדו  ד"ר רועי שיינדורף ועו"ד איתי אופיר. בהרב מיארה נבחרה פה אחד.

דברי ראש הממשלה נפתלי בנט בפתח הישיבה

"צהריים טובים לכולם, אנחנו מתכנסים כאן עכשיו כדי לבחור יועץ משפטי חדש לממשלה. 

הוועדה הציבורית בראשות נשיא בית המשפט לשעבר גרוניס העלתה לממשלה שלושה שמות על פי בקשת שר המשפטים. שר המשפטים ואני נמליץ לחברי הממשלה לבחור בעו"ד גלי בהרב-מיארה. זה אחד המינויים החשובים והרגישים ביותר בשירות המדינה, ובעיתוי הנוכחי, נוכח השחיקה באמון הציבור במערכות אכיפת החוק, יש כאן הזדמנות חשובה לשמור על מה שצריך לשמור ולתקן את מה שצריך לתקן.

אנחנו זקוקים למערכת טובה, חזקה ורצינית שהאזרחים נותנים בה אמון. בנוסף, התפקיד היסודי של היועמ"ש לממשלה הוא לסייע לממשלה לממש את המדיניות שלה במסגרת מגבלות החוק. הממשלה כאן בשביל למשול, לתפקד, להביא תועלת לאזרחי המדינה ולקחת את מדינת ישראל קדימה.

אני רוצה לציין פה גם, שעם אישור הממשלה לראשונה תהיה במדינת ישראל בעזרת ה׳ יועצת משפטית לממשלה. הממשלה שלנו רואה את כל אזרחי ישראל, נשים וגברים, כמי שיכולים להגיע לכל מקום".