פחד מוות: צעירה הותקפה על ידי להקת כלבים משוטטים מחברון | צפו בתיעוד

צעירה שיצאה לטייל באיזור חברון, הותקפה על ידי כלבים משוטטים. הצעירה המבוהלת ניסתה להניס את הכלבים ללא הצלחה, כשמנגד עוד ועוד כלבים מצטרפים ונובחים על הצעירה שבנס יצאה ללא פגע | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/22 13:55 ה באדר א'

פחד מוות: צעירה הותקפה על ידי להקת כלבים משוטטים מחברון | צפו בתיעוד
הנערה מותקפת על ידי להקת כלבים, צילום: דוברות קרית ארבע חברון

צעירה תושבת קרית ארבע חברון שיצאה לטיול בתוך תחומי המועצה הותקפה אמש על ידי עשרות כלבים משוטטים השייכים לטענת ראש מועצת קריית ארבע אליהו ליבמן, הכלבים שייכים לתושבי חברון הערבית. באירוע שנקלט על ידי מצלמות האבטחה ניראת הצעירה כשהיא רצה על שביל היקפי ונתקלת בכלבים משוטטים, שמסתערים לעברה בנביחות, הצעירה מנסה לברוח מהכלבים כאשר מנגד עוד ועוד כלבים מצטרפים.  כך במשך דקות מקפיאות דם, הצעירה נעמדת חסרת אונים רק לאחר דקות ארוכות עוזבים הכלבים את המקום, והנערה יצאה בנס מהאירוע ללא פגע. 

(באדיבות: דוברות קרית ארבע חברון)

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן אמר כי "מדובר בסכנת חיים של ממש שאנחנו לא נעבור עליה לסדר היום, אני קורא לכל הגורמים מצהל ומהמשטרה ועד המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבטחון שיקחו אחריות ויסייעו לנו למגר את התופעה הזו, מה שאנחנו רואים בסירטון זה אירוע קשה שרק בנס נגמר כמו שהוא נגמר. הערבים מחברון צריכים לשמור על הכלבים שלהם אצלם בבית"