ראש העיר ירושלים הגיע לניחום אבלים אצל פולארד

בין המנחמים בשבעה לאסתר פולארד הגיע ראש העיר ירושלים משה ליאון וגם משלחת נציגים מאגודת אפרת. משה ליאון: "אשתך הייתה חזקה כלביאה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/22 12:10 ה באדר א'

ראש העיר ירושלים הגיע לניחום אבלים אצל פולארד
משה ליאון בניחום אצל פולארד, צילום: דוברות עירית ירושלים

ראש העיר ירושלים , משה ליאון, ורעייתו, סתוית ליאון, הגיעו לנחם את יונתן פולארד ששכל את אשתו אסתר פולארד ז"ל. בשיחה מלב אל לב בין השנים אמר פולארד לליאון שהוא מודה לו על שבכל הזדמנות היה קשוב וניסה לעזור תמיד ולהקל עליהם.
ליאון ניחם את פולארד ואמר: "הייתה לנו את הזכות שבחרתם לגור, כאן, בירושלים, עיר הקודש ואני בטוח שתישאר איתנו עוד שנים רבות" 

במהלך השבוע הגיעה גם משלחת נציגים מאגודת אפרת לניחום. ניר סלמון, מנכ"ל אפרת ארה"ב, הזכיר ליונתן את הצ'ק המיוחד ששלח למשרדי אגודת אפרת בשנת 2002, על סך חמישה דולר, וסיפר לו באיזו התרגשות התקבל אותו צ'ק במשרדי אגודת אפרת ע"י ד"ר שוסהיים ע"ה.
פולארד מצידו אמר כי אותם חמישה דולרים היו המשכורת החודשית ש"הרוויח" בכלא וכששמע על פועלה של אגודת אפרת החליט לתרום את כל משכורתו לפעילות אפרת על מנת שיוכלו להמשיך לתמוך ולסייע לנשים נוספות לשמור על הריונן.  "אסתר הצדקת שלי היתה אומרת שאוכל זה לא כל כך חשוב אבל מצוות כן. היא תמיד עודדה אותי לתרום צדקה". הוסיף פולארד ואמר.