אחרי שתועד עוזב זירת רצח: ניצב ג'מאל חכרוש יוצא לחופשה

המפכ"ל הודיע על מינוי צוות בדיקה בראשותו של ניצב בדימוס עו"ד אהרון אקסול, אודות התנהלותו של ניצב ג'מאל חכרוש, מפקד יחידת "סיף" האמונה על המאבק בפשיעה בחברה הערבית | חכרוש נראה כמי שעוזב זירת רצח ללא הגשת סיוע

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/01/22 15:33 כב בשבט התשפב

אחרי שתועד עוזב זירת רצח: ניצב ג'מאל חכרוש יוצא לחופשה
ניצב ג'מאל חכרוש, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, הודיע היום (ב') על מינוי צוות בדיקה בראשותו של ניצב בדימוס עו"ד אהרון אקסול, אודות התנהלותו של ניצב ג'מאל חכרוש באירוע הרצח בכפר כנא בחודש ספטמבר 2020. חכרוש הינו מפקד יחידת "סיף" האמונה על המאבק בפשיעה בחברה הערבית.

בתיעוד שפורסם לראשונה ב"הארץ", נראה ניצב חכרוש מגיע למפעל ברזל בכפר כנא. בהמשך נראה גבר כבן 35 בשם גאזי אמארה קורס בחדר מדרגות לאחר שנדקר במטבח המפעל, לאחר מכן נראה חרכוש יורד במדרגות, מועד על גופת הבחור ועוזב את זירת הרצח מבלי להגיש סיוע. 

בשיחה שהתקיימה בין המפכ"ל לניצב, נענה שבתאי לבקשתו של חכרוש לצאת לחופשה עד שתושלם הבדיקה. אקסול שיעמוד בצוות הבדיקה כיהן בעברו כמפקד מחוז תל אביב וראש אגף המבצעים של משטרת ישראל.

נציין, כי בחודש נובמבר האחרון, חודשיים לאחר שנורה צרור יריות על ביתו, פרקליטות מחוז צפון הגישה הצהרת תובע כנגד שני חשודים בירי לעבר ביתו בכפר כנא של ניצב ג'מאל חכרוש. חכרוש ניסה לתווך בין משפחות אבל החשוד בן ה-33 מכפר כנא לא אהב זאת וביצע ירי לעבר ביתו של בכיר המשטרה. חשוד נוסף בן 21 מחיפה נעצר אף הוא.