ליברמן מבטיח: "עד סוף החודש תתקבל החלטה על ביטול התו הירוק"

שר האוצר ויושב ראש ישראל ביתנו דיבר בפתח ישיבת סיעתו ואמר: "אנחנו מסתכלים באופטימיות על המודלים שהוצגו לנו ובזהירות רבה אני אומר, מאמצע חודש פברואר המשק יחזור לפעילות מלאה" | התו הירוק יבוטל?

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 24/01/22 14:46 כב בשבט התשפב

ליברמן מבטיח: "עד סוף החודש תתקבל החלטה על ביטול התו הירוק"
ליברמן, צילום: ללא

הגל החמישי של נגיף הקורונה בדמות זן האומיקרון גורם לעלייה קשה בתחלואה, והבוקר משרד הבריאות עדכן כי כמעט 70 אלף ישראלים נדבקו בנגיף אתמול. שר האוצר אביגדור ליברמן אמר בפתח ישיבת הסיעה של ישראל ביתנו כי המשק יחזור לפעילות מלאה.

שר האוצר אמר בפתח ישיבת הסיעה: "היום הכנסת תאשר את החקיקה שתאפשר סיוע גם לעצמאים וגם לשכירים על ימי הבידוד וימי המחלה - חבילה בסך של 400 מליון שקל. מחר אנחנו נאשר שורה של צעדים שאמורים להקל על תזרים המוזמנים לעצמאים ולפשט את ההליכים הבירוקרטיים. כמו כן, שבוע הבא נשלים את החקיקה שתעזור למגזר העצמאי והעסקי במדינת ישראל ונביא לביטול היטל על עובדים זרים".

ליברמן המשיך: "אנחנו מסתכלים באופטימיות על המודלים שהוצגו לנו ובזהירות רבה אני אומר, מאמצע חודש פברואר המשק יחזור לפעילות מלאה. אני נפגש כמעט כל יום עם קבוצות ונציגי העצמאים. אני שומע שאנשים מעריכים שלמרות כל הנסיבות החלטנו שלא יהיו סגרים וקיבלנו החלטה על ביטול החל״תים".

"עד סוף החודש תתקבל החלטה על ביטול התו הירוק מלבד קבוצות בסיכון כמו בתי אבות, מרכזי יום לקשיש וכו׳. בסופו של דבר, המשק הישראלי נמצא במצב טוב, אנחנו לא נפקיר אף אחד. כל מי שנפגע - יקבל סיוע, זה יקרה באופן אחראי ובאופן הוגן", הבטיח ליברמן.

ליברמן כבר לאחרונה בטוויטר כי "אין היגיון רפואי ואפידמיולוגי בתו ירוק, ועל כך מסכימים מומחים רבים. מה שיש זו פגיעה ישירה בכלכלה, בתפקוד היומיומי ובנוסף תרומה לא קטנה לפאניקה בציבור. אני פועל מול כל הגורמים על מנת לבטל את התו הירוק ולשמור על שגרת חיים נורמלית לכולנו".