"נחכה לך": נתן גושן וישי ריבו יחד בקליפ עם משפחות נפגעות טרור

על רקע 20 שנים להקמתה של עמותת משפחה אחת, שמלווה משפחות נפגעות טרור, פעולות איבה ומלחמות צה"ל, צולם לאחרונה קליפ בהשתתפות הזמרים ובני המשפחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/22 12:14 כא בשבט התשפב

"נחכה לך": נתן גושן וישי ריבו יחד בקליפ עם משפחות נפגעות טרור
צילום: ארבעס פרסום

קליפ מיוחד לשיר "נחכה לך" של ישי ריבו ונתן גושן ומשפחות נפגעות טרור מעמותת משפחה אחת - One Family נחשף היום (א') לראשונה. צילומי הקליפ נערכו בשבועות האחרונים בהשתתפותם של גושן וריבו, על רקע 20 שנים להקמתה של העמותה שמלווה משפחות נפגעות טרור, פעולות איבה ומלחמות צה"ל. עד היום העניקה העמותה סיוע למעל מ-10,000 ילדים וילדות, אמהות ואבות, שאיבדו את היקר להם מכל. 

מילות השיר, מתארות בכאב את סיפורה של מדינת ישראל מלאת הצלקות והפצעים: "ריח הקרבות עוד באוויר /עם עייף חובש פצעיו; עם בארץ אבותיו / נלחם עוד על חייו". הקליפ, שהופק על ידי משרד הפרסום "ארבעס", מתאר את סיפורו של ילד שאיבד את אביו בפיגוע, ומסתובב מאז בתחושה שהוא בודד בעולם. במהלך הקליפ הוא פוגש במתנדבי עמותת "משפחה אחת" שמגלים לו שהוא לא לבד, ויש מי שמלווה, מחבק, מושיט יד ומסייע. הקליפ מסתיים עם המשפט "עם אחד - משפחה אחת", שמסביר היטב את הקשר האיתן בין המשפחות נפגעות הטרור לבין עם ישראל. 

את הילד בקליפ מגלם יאיר גלמן שאביו, אליאב, נרצח בפיגוע בצומת גוש עציון בשנת 2016. בני משפחת גלמן, יחד עם בני משפחות נוספים שמשתתפים בצילומי הקליפ, הם חלק מהמארג הייחודי של העמותה, האנשים שבוחרים בכל בוקר מחדש בחיים. 

מארק בלזברג, מייסד ויו"ר משפחה אחת: "אני חושב שאין ראוי מהמשפט "עם אחד - משפחה אחת" בכדי לתאר את ההליכה המשותפת של עם ישראל יחד עם המשפחות נפגעות הטרור כבר שני עשורים. אני רוצה להודות לישי ריבו ונתן גושן על ההתגייסות שלהם לצילומי הקליפ".