אסון בצפון: בני זוג נמצאו מתים בביתם

מחמוד ועטאף חוסארי ז"ל מהיישוב ג'דיידה מכר בגליל המערבי ניסו להתחמם והדליקו פחמים בתוך חדר השינה. הסב שהגיע לביקור מצא אותם ללא רוח חיים. על פי ההערכה ראשונית הם נשמו את הפחמן הדו חמצני שנוצר מהבעירה ונחנקו למוות

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 22/01/22 19:18 כ בשבט התשפב

אסון בצפון: בני זוג נמצאו מתים בביתם
אילוסטרציה, צילום: Moti Karelitz/Flash90

אסון בישוב ג'דיידה מכר בגליל המערבי כאשר במהלך השבת נמצאו בני הזוג מחמוד ועטאף חוסארי, בני 35 ו-40, כשהם ללא רוח חיים בתוך ביתם. על פי חקירה ראשונית, השניים ניסו להתחמם והדליקו בתוך חדר השינה עצים ופחמים וככל הנראה נחנקו למוות מהרעלת פחמן דו חמצני אותו נשמו. 

על פי עדויות שכני המשפחה, ילדיהם של הזוג שיחקו באותו הזמן בחצר הבית, כאשר הסבא הגיע לבקר את המשפחה, וראה אותם משחקים ותהה היכן ההורים. הוא נכנס לבית, מצא אותם ללא רוח חיים בחדר השינה והתקשר מייד למד"א.

"כשנכנסנו לבית ראינו את הגבר והאישה שוכבים מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה", סיפר פראמדיק מד"א עמוס דדון. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע, בשלב זה, אין חשד לפלילים. חוקרי מז"פ עובדים כעת בזירת האירוע בניסיון להבין איך התרחש האירוע קשה.