חריג: נתפס על ידי שוטרי התנועה בכביש מספר 1 במהירות של 203 קמ"ש

נהג בן 26 תושב יריחו נתפס על ידי משטרת התנועה במהירות חריגה של 203 קמ"ש, רישיונו נשלל ורכבו נתפס | מוקדם יותר השבוע באותו כביש, נהג תושב ג'ת נעצר במהירות של 199 קמ"ש

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/22 12:00 יז בשבט התשפב

חריג: נתפס על ידי שוטרי התנועה בכביש מספר 1 במהירות של 203 קמ"ש
צילום: דוברות המשטרה

אמש (ג'), במסגרת פעילות אכיפה בכביש 1 סמוך למעלה אדומים, נמדד במכמונת מהירות רכב שנהגו נסע במהירות של 203 קמ"ש, בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש.

הנהג בן 26 תושב יריחו נעצר והובא לחקירה בפני קצין משטרה, רישיונו נשלל ורכבו נתפס לצורך חילוט.  בסיום הטיפול הנהג שוחרר ומחר עתידה יחידת התביעות להגיש כנגדו כתב אישום בהליך מזורז באישום של נהיגה מופרזת עם בקשה לפסילה עד תום ההליכים כנגדו.

אתמול הבחינו שוטרי תחנת עירון ברכב שעורר את חשדם וביקשו מהנהג לעצור לבדיקה. נהג הרכב שהיה ככל הנראה עם נוסעים אחרים ברכב ניסה להימלט עם רכבו, ולאחר שנעצר החל לתקוף את השוטרים באלימות קשה, תוך שהוא משתמש בגז מדמיע נגדם. למרות האלימות הקשה שהופעלה, הצליחו השוטרים בפעילות נחושה להשתלט על החשוד ולעצור אותו.

מבדיקת פרטיו עלה כי הוא ערבי תושב אזור יהודה ושומרון בן 36 השוהה בארץ ללא אישורים מתאימים ונוהג ברכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה תואם. בתום חקירתו בתחנת המשטרה החשוד נכלא והיום יובא לדיון בבית המשפט בחדרה בבקשה להאריך את מעצרו.

מוקדם יותר השבוע, נהג בן 18 נתפס במהירות חריגה של 199 קמ"ש בכביש 1, רישיונו נשלל ורכבו נתפס. הנהג, ערבי תושב ג'ת, נעצר והובא לחקירה בפני קצין משטרה, רישיונו נשלל ורכבו נתפס לצורך חילוט. 

מהמשטרה נמסר כי "נהיגה במהירות מופרזת שאינה תואמת את תנאי הדרך מהווה סכנה ממשית ועלולה לגרום לאיבוד שליטה ברכב, ואף להיות גורם קטלני בקרות תאונה".