נתפס גנב כשברשותו שלושה ספרי תורה בתוך מזוודה | צפו

השוטרים השיבו את ספרי התורה שנגנבו בסוף השבוע האחרון מבית הכנסת בירושלים: לאחר שגבאי בית הכנסת דיווח למשטרה כי בית הכנסת נפרץ ונגנבו ממנו שלושה ספרי תורה בתוך שקיות זבל, פעילות של המשטרה השיבה את ספרי התורה שנמצאו בתוך מזוודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/22 12:06 יא בשבט התשפב

נתפס גנב כשברשותו שלושה ספרי תורה בתוך מזוודה | צפו
צילום: דוברות המשטרה

הודות לפעילות מהירה וחקירה מקצועית שערכו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים בימים אלו, הושבו הבוקר לידיו של גבאי בית כנסת בירושלים שלושה ספרי תורה בשווי רב, זאת לאחר שאותרו אתמול בחיפוש משטרתי בסמוך לביתו של החשוד כשהם מוסתרים בתוך מזוודה. 

החקירה החלה במשטרה לאחר שגבאי בית הכנסת דיווח למשטרה כי בית הכנסת נפרץ בסוף השבוע האחרון על ידי חשוד שנטל מתוך היכל הקודש שלושה ספרי תורה, אותם הכניס לתוך שקיות אשפה ועזב את המקום. אתמול נעצר החשוד במעשה על ידי שוטרי מחוז ירושלים מתחנת לב הבירה והוא הועבר לחקירה במשטרה.

ספרי התורה שנמצאו

ספרי התורה שנמצאו צילום: דוברות המשטרה

לאחר מעצר החשוד, חוקרי המשטרה הצליחו לאתר ולהתחקות אחר מקום המסתור של ספרי התורה בו הסתיר החשוד אותם החשוד. בחיפוש שנערך במקום ע"י השוטרים, אותרה מזוודה ובה שלושת ספרי התורה שהושבו הבוקר לידיו של גבאי בית הכנסת ע"י פיקוד תחנת המשטרה לב הבירה.

קצין אח"מ תחנת לב הבירה, סנ"צ ליאור בן שלום אמר: "שוטרי תחנת לב הבירה החלו בביצוע פעולות חקירה מהירות שהובילו אתמול למעצרו של חשוד במעשה. לאחר חקירה מאומצת, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את ספרי התורה מוסלקים במחסן בעיר והבוקר הושבו הספרים לבעליהם. משטרת ישראל ומחוז ירושלים ימשיכו לפעול בנחישות כנגד עבריינים בכלל ועברייני רכוש בפרט".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן