מקומם נדבקה בקורונה והסתובבה בבית החולים: כתב אישום הוגש נגד מפרת בידוד

לראשונה מאז הגל השלישי, פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד צעירה מנתיבות שנדבקה בקורונה, ויום לפני תום הבידוד נסעה לבקר את אביה בבית החולים סורוקה בבאר שבע | העונש המקסימלי: מאסר של 7 שנים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 10/01/22 16:50 ח בשבט התשפב

נדבקה בקורונה והסתובבה בבית החולים: כתב אישום הוגש נגד מפרת בידוד
בית החולים סורוקה, צילום: Miriam Alster/FLASH90

לפני יותר משלושה חודשים הוחלט במשרד המשפטים לחדש את מדיניות האכיפה נגד חולי קורונה שהפרו בידוד, כשהיום (ב') הודיעה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) כי הגישה לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום ראשון על ביצוע העבירה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יואב קישון, הנאשמת, מזל עזרא, בת 25 מנתיבות, אובחנה כחולת קורונה ב-5 בספטמבר והייתה אמורה לשהות בבידוד במשך עשרה ימים עד ה-15 בספטמבר. יום קודם לכן, עזרא יצאה מביתה ונסעה לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע במטרה לבקר את אביה החולה, למרות שידעה כי היא עלולה להדביק אחרים במחלה שעלולה לגרום למוות.

בכתב האישום צוין, כי במעשיה, עשתה הנאשמת במזיד מעשה העלול להפיץ מחלה שיש בה סכנת נפשות, ובית המשפט יכול לגזור עליה עונש מאסר של עד שלוש שנים, ואם יתברר שעשתה זאת במזיד, העונש יכול להגיע אף לשבע שנים בכלא. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן