השחקן יהודה נהרי טוען: אסי עזר הטריד אותי מינית

אסי עזר, איש הטלוויזיה והיוצר, הוא הפנים של קשת 12 וחבר בולט בקהילה הגאה בישראל. השחקן יהודה נהרי טוען כי עזר הטריד אותי מינית במהלך פגישת עבודה בביתו של עזר. "אני יודע את האמת, הוא יודע את האמת וגם בדיקת פוליגרף משקפת את האמת", כתב נהרי בפוסט בפייסבוק. עזר מכחיש את המיוחס לו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/22 15:51 ג בשבט התשפב

השחקן יהודה נהרי טוען: אסי עזר הטריד אותי מינית
אסי עזר, צילום: Yonatan Sindel/Flash 90

השחקן יהודה נהרי, שהשתתף בין היתר בסרט "ימים נוראים" בתפקיד יגאל עמיר, טוען כי איש הטלוויזיה והיוצר אסי עזר הטריד אותו מינית. נהרי טוען כי הדבר קרה במהלך פגישת עבודה בביתו של עזר, לפני כעשור, כשזה הגיע להיבחן לסדרה המצליחה של עזר "להיות איתה". הדבר נחשף בראיון לוואלה, בו אמר סיפר נהרי על המקרה.

השחקן מספר שעזר הזמין אותו לדירתו כדי לשוחח בקשר לסדרה והתפקיד, אליו התמודד נהרי. השניים ישבו בכורסאות ודיברו עד שעזר ביקש ממנו להתקרב אליו כדי שיוכלו להכיר יותר טוב. לדברי נהרי, בקטע הזה עזר החל לבצע מולו אקטים מיניים ואף בשלב מסוים חשף את איבר מינו. נהרי מספר כי היה המום מהסיטואציה ואמר לעזר כי אינו מעוניין. לאחר הראיון נהרי נשלח לפוליגרף ויצא דובר אמת.

"אם עברתם אירוע כזה תרשו לעצמכם לדבר עליו ללא פחד. לכו עם האמת"

נהרי פרסם פוסט שבו סיפר: "אני מקבל מסרים שהקריירה שלי מחוסלת ועוד מסרים קשים ומאיימים רק כי העזתי לצאת עם האמת שלי. אני יודע את האמת, הוא יודע את האמת וגם בדיקת פוליגרף משקפת את האמת. האאוטינג הזה לא נעשה מתוך נקמה, פרסום או רצון לפגוע חלילה. ההפך הוא הנכון. הוא נולד בשבילי, כדי לשחרר פרק ולהתחיל פרק חדש וטוב יותר. אם עברתם אירוע כזה תרשו לעצמכם לדבר עליו ללא פחד. לכו עם האמת".

מקשת נמסר: "שמענו על המקרה לראשונה לפני מספר שעות בעקבות פניית וואלה. להבנתנו אסי מכחיש את הפרטים האמורים ובכל מקרה הנושא נמצא כעת בבירור".

מאסי עזר נמסר: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם".