בתו של ראש הממשלה חיובית לקורונה: נפתלי בנט יכנס לבידוד

בתו של ראש הממשלה נמצאה הבוקר חיובית לנגיף הקורונה, בנט עזב את ישיבת הממשלה באמצע ויכנס לבידוד | גם הבת של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נדבקה בקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/21 14:15 כב בטבת התשפב

בתו של ראש הממשלה חיובית לקורונה: נפתלי בנט יכנס לבידוד
בנט בבידוד, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

בתו של ראש הממשלה התגלתה כעת כחיובית לנגיף הקורונה. ראש הממשלה נבדק הבוקר (א׳) בבדיקת אנטיגן בכניסה לישיבת הממשלה וקיבל תשובה שלילית. עם קבלת העדכון אודות בתו, יצא ראש הממשלה מישיבת הממשלה והישיבה מנוהלת כעת על ידי סגן ראש הממשלה, שר המשפטים גדעון סער.

ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו. מלשכתו של בנט נמסר כי ראש הממשלה ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים. גם ביתה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נמצאה חיובית לנגיף, שרת החינוך נכנסה לבידוד.

מוקדם יותר, בבדיקות אנטיגן שנערכו לפני ישיבת הממשלה, התגלתה אחת מעובדות משרד רה"מ כחיובית לקורונה. העובדת הועברה לבידוד באופן מיידי, ולא באה במגע עם ראש הממשלה או השרים. עובדים אחרים שבאו עם החולה במגע נבדקו וקיבלו תשובה שלילית בבדיקה, אך במטרה לנקוט משנה זהירות הנ"ל לא ישתתפו בישיבת הממשלה.


(בנט בפתח ישיבת הממשלה).

בפתח ישיבת הממשלה אמר בנט, "חברים, זה הרגע שלנו, זה הרגע של רמת הגולן. שילוב של נסיבות הביא אותנו היום להחלטה דרמטית של הממשלה להפנות משאבים רבים, כמיליארד שקלים, לחיזוק ההתיישבות ברמת הגולן. 

ראשית, חובה לומר - רמת הגולן היא ישראלית, זה מובן מאליו. משנת 1981 חל עליה החוק הישראלי וזה מעל לכל ויכוח. העובדה שממשל טראמפ הכיר בכך, והעובדה שממשל ביידן הבהיר שאין שינוי במדיניות הזאת, הן גם בעלות חשיבות. לאחר כעשר שנים של מלחמת אזרחים איומה בסוריה, כל בר-דעת בעולם מבין שעדיף רמה ישראלית שלווה, פורחת וירוקה על אלטרנטיבה אחרת".