הותר לפרסום: המשטרה עצרה רוקחים ורופאה שנתנו תרופות פגות תוקף לחולי סרטן

3 רוקחים ורופאה נעצרו על ידי המשטרה בחשד שנתנו תרופות אונקולוגיות פגות תוקף לחולים אונקולוגים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. מעצרם של הרוקחים הוארך הבוקר בבית משפט השלום בעכו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/21 14:09 יז בטבת התשפב

הותר לפרסום: המשטרה עצרה רוקחים ורופאה שנתנו תרופות פגות תוקף לחולי סרטן
תרופות פגי תוקף שנמכרו לחולי סרטן, צילום: דוברות המששטרה

הותר לפרסום כי המשטרה עצרה ועיכבה לחקירה  3 רוקחים ורופאה בחשד שהיו מעורבים במקרים של מתן תרופות אונקולוגיות פגות תוקף לחולים אונקולוגים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. מעצרם של שלושת הרוקחים הוארך הבוקר בבית משפט השלום בעכו

הפרשה החלה לאחר תלונות  שהוגשו ע"י משרד הבריאות ועובד המקום לפני כשנתיים, שעניינם חשד שמשך מספר שנים, נתנו החשודים תרופות אונקולוגיות פגות תוקף שתוקפן הוארך לחולים אונקולוגים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

תרופות פגי תוקף שנמכרו לחולי סרטן

תרופות פגי תוקף שנמכרו לחולי סרטן צילום: דוברות משטרת ישראל

"התאריכים ומספרי האצוות של תרופות זויפו"

המשטרה, באמצעות יחידת ההונאה של מחוז חוף יחד עם משרד הבריאות ורשות המסים פתחו בחקירה מאומצת ומורכבת לשם איסוף ראיות והגעה לחקר האמת. מהחקירה עלה חשד כי זויפו התאריכים ומספרי האצוות של תרופות שהועברו לצוותים הרפואיים וכן בוצעו פעולות נוספות בתרופות פגות תוקף, זאת בכדי להסתיר את התיישנותן ועל מנת לרמות את תאריכי התפוקה.

אתמול בשעות הבוקר עצרו חוקרי מפלג ההונאה במחוז חוף יחד עם יחידת האכיפה במשרד הבריאות ופקיד שומה חקירות חיפה והצפון שני רוקחים (59 תושב פקיעין, 39 תושב שפרעם) ועיכבו לחקירה רופאה (38, קריית ביאליק) המועסקים בבית החולים רמב"ם. בנוסף עצרו חשוד נוסף, בעל בית מרקחת פרטי (52, מג'ד אל כרום) בחשד לעבירות על חוק הרוקחות, זיוף, טיפול רשלני בתרופות, קבלת דבר במרמה, השמטת הכנסות וניהול ספרי חשבונות כוזבים במזיד ובכוונה להתחמק ממס ועוד.

"מעצרם של החשודים הוארך"

בחיפושים שנערכו בבתי המרקחת ובביתו של הבעלים נתפסו ספרי חשבונות ומסמכים הקושרים את החשודים לעבירות המס. 

לבקשת המשטרה, הוארך מעצרם של החשודים הבוקר בבית משפט השלום בעכו: תושב פקיעין (59) ותושב שפרעם (39) עד עד ליום ה', תושב מג'ד אל כרום (52) עד ליום א'. החקירה נמשכת.

מבית החולים רמב"ם נמסר בתגובה לפרסום "בית החולים רמב"ם מלווה בעניין זה ע"י הפרקליטות האזרחית בחיפה ופועלת בהתאם להנחיותיה. באופן טבעי ביה"ח רמב"ם אינו מעורב בפעולות החקירה של משטרת ישראל - מעבר להיענות לבקשות להעברת מידע ופרטים שונים. אנו מנועים מלהרחיב ולהגיב בנושא כל זמן שההליך החקירתי והמשפטי מתקיים" 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן