נתניהו נחשף לחולה קורונה בכנסת ונכנס לבידוד

לאחר שפורסמו סרטונים שלו רץ בכנסת, הודיעו בסיעת הליכוד כי נתניהו נחשף לחולה קורונה במשכן והוא נכנס לבידוד. בהמשך הודיעו כי הוא יצא שלילי בבדיקה. רק בריאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/21 18:35 יד בטבת התשפב

נתניהו נחשף לחולה קורונה בכנסת ונכנס לבידוד
נתניהו, צילום: Reuven Kastro/POOL

חשש להתפרצות בכנסת? ביום רביעי האחרון קיים ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אימון כושר בכנסת. לאחר שהתברר שמאמן הכושר נמצא מאומת לקורונה, התבקש נתניהו ע"י קצין הכנסת להיכנס לבידוד. לאחר מכן נמסר מהליכוד כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נמצא שלילי לקורונה.

בימים האחרונים פורסמו סרטונים שונים בהם נראה נתניהו רץ במסדרונות הכנסת: "אני תמיד גאה לרוץ בשבילכם", נכתב ברשתות החברתיות של נתניהו. בסיעת ישיבת הליכוד האחרונה איים נתניהו על חברי הכנסת של סיעתו כי מי שלא יקפיד על הנוכחות יזכה לשיימינג: "ביטלתי נסיעה ללונדון כי לא יכולתי להבטיח ב100% שאגיע בזמן לכנסת. אני מבקש מכם להקפיד באותה מידה. אני דורש מכולם להתייצב בכנסת. אין קיזוזים, אין נסיעות - פשוט כולם פה נמצאים בכנסת בנוכחות חובה. אני אפרסם את השמות של כל מי שיפר את הכלל הזה. אנחנו יחידה לוחמת ואופוזיציה מאוחדת".

https://www.instagram.com/reel/CXgWfmjIepW/?utm_source=ig_web_copy_link

"זאת לא ממשלה זאת חברה השמה"

בפתח דבריו הוא התייחס גם לסוגיית הג'ובים: "יש לנו הרבה ביקורת על הממשלה הזאת שמפקירה את העצמאיים והעסקים בניגוד אלינו. הממשלה הזאת דואגת רק לעצמה, לג'ובים. לפיד לגיסתו בקק"ל, תמר זנדברג לג'וב לבן זוגה, לגדעון סער יש יותר ג'ובים ממנדטים. זאת לא ממשלה זאת חברה השמה".