אחיו של הנרצח ספד: "דמו של יהודה יתן לנו כוחות להמשיך"

במהלך הלוויתו של יהודה דיאמנט הי"ד קרא אחיו של הנרצח לבנט: "חלקנו במשפחה הקרובה הצביעו לו, חזור בתשובה" | בן גביר: "חייבים לבנות את הישיבה בחומש"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/12/21 12:04 יג בטבת התשפב

אחיו של הנרצח ספד: "דמו של יהודה יתן לנו כוחות להמשיך"
הלווית יהודה דימנטמן, צילום: שריה דיאמנט

מאות בני אדם משתתפים בשעה זו במסע ההלוויה של יהודה דימנטמן הי”ד, אברך בישיבת חומש, שנרצח אמש בפיגוע ירי כשהיה בדרכו מהיישוב חומש אל ביתו, האח שלומי ספד בבכי, "בשבתות והוא ואתיה עלו לכאן, גרו בפחונים, והכל עשו מתוך שמחה".

 בהספדו אמר אחיו של הנרצח: "בשבתות והוא ואתיה עלו לכאן, גרו בפחונים, והכל עשו מתוך שמחה ולא מתוך כעס. אבל הבעיה היותר קשה שלנו זה לא האויבים המסתובבים כאן מסביב, אלא שלעם ישראל יש חולשה, וזה הכי כואב, שחלק מהממשלות תקעו כאן את הגלגלים".

"ההריסות כאן זה כתם שחור למדינת ישראל"

שלומי קרא לבנט: "אני קורא לראש הממשלה שחלקנו במשפחה הקרובה הצביעו לו, חזור בתשובה, חזור למה שאתה אמרת לא לפני הרבה זמן, ומי יודע אם לא לעת הזאת הגעת למלכות, חדש את הישוב בחומש לא רק את הישיבה, ההריסות כאן זה כתם שחור למדינת ישראל, הערבים כאן מסביב צוהלים ושמחים לראות איך אנחנו מושפלים, במיוחד ע"י לצערנו הגדול, בג"צ ועוד אנשים משונאי ישראל עוזרים להם במאבק הזה, אנא הרם קרן ישראל עמך, הקב"ה שדמו של יהודה לא יהיה לחינם, אנחנו דורשים ואנחנו נהיה כאן ואנחנו נסכן את נפשנו, ומדינת ישראל תדאגו שאנחנו כאן נחיה לבטח ולשלווה, ארצנו היא ולא ניתן אותה לאחר. בע"ה ה' יקום דמו".

לסיום חיזק את בני משפחתו ואמר: "אני רוצה לחזק את הורי היקרים שבעשר שנים האחרונות, אבא ואמא מחזקים, מלמדים ומטפלים בסבא משה שיחיה וסבתא הדסה שנפטרה, במסירות נפש. הרבה כוחות צריך לזה, אבל עכשיו שדמו של יהודה יתן לנו כוחות להמשיך במפעל שאבא ואמא הקימו, 12 אחים אנחנו, כולנו באחדות, באהבה ובשמחה, שנמשיך האלה ואנחנו לא נישבר ולא ניכנע 
אתיה, אחותנו את היי לאלפי רבבה".

בין המשתתפים בהלוויה היה ח"כ איתמר בן גביר שאמר: "הציבור דורש נקמה והוא צודק, צריך לבנות וליישב את ארצנו, אבל גם לכסח את מי שפוגע בנו. ממשלת ישראל צריכה לעשות נקמה, לחזור לסיכולים הממוקדים, ועונש מוות למחבלים ולהפסיק את מדיניות הכל כלול למחבלים בבתי הכלא". 

ח"כ בן גביר הוסיף ותקף את השר לביטחון הפנים ואת שר הביטחון: "בהוראת גנץ ובר לב, בחודשים האחרונים נרדפו תלמידי חומש על ידי משטרת ישראל במעצרים, הריסות, הרחקות, ועוד. ומול הרדיפה, עלתה כמות זריקות אבנים ובקבוקי תבערה בדרך לחומש. הטרור לא בא בחלל ריק; כשהמחבלים רואים שהממשלה רודפת אחרי אנשי חומש, הם מרשים לעצמם לרצוח. הדם על ידי ממשלת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן