יוסי דגן:"בר לב מפיץ קיצוניות ושנאה - בושה שהוא שר"

לאחר שמשפחות שכולות מהשומרון דרשו מבר לב להתפטר או להתנצל, אומר ראש מועצה אזורית שומרון: "מדהים שהוא אפילו לא מרגיש צורך להתנצל בפני המשפחות השכולות, מי שנוהג כך לא ראוי להיות שר". 

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/12/21 19:21 יב בטבת התשפב

יוסי דגן:"בר לב מפיץ קיצוניות ושנאה - בושה שהוא שר"
יוסי דגן, צילום: טל קושניר עבור מועצה אזורית שומרון

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תוקף את השר לביטחון פנים, עמר בר לב, אשר מתעלם מזה יממה מדרישת המשפחות השכולות ביו"ש להתנצלותו בגין דבריו על אלימות המתנחלים. "בר לב הוא קיצוני ושונא - בושה שהוא שר - מדהים ששר לבטחון פנים שהכפיש חצי מיליון מאזרחי ישראל אפילו לא מרגיש צורך להתנצל בפני משפחות השכולות, מי שנוהג כך לא  יכול להיות שר". 

צילום: טל קושניר עבור מועצה אזורית שומרון

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ומועצה אזורית שומרון הצטרפו לדרישתם של המשפחות השכולות. יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח שנרצח בפיגוע ירי בצומת חוות גלעד לפני 4 שנים בדיוק, טוהר יוסף - בנו של אביתר בורובסקי שנרצח בפיגוע דקירה בצומת תפוח, מרים בן גל אלמנתו של איתמר בן גל שנרצח בפיגוע דקירה בצומת אריאל, תמר אטינגר אלמנתו של הרב אחיעד אטינגר שנרצח בפיגוע ירי משולב בצומת אריאל ואיציק אבוטבול האלמן של הדס אבוטבול שנרצחה בפיגוע ירי בשומרון, בנימין הורגן שאשתו אסתר נרצחה לפני שנה בפיגוע רצחני בזמן שהייתה בריצה ביער סמוך לביתה, - קוראים לשר לביטחון פנים: "תסתכל לנו בעיניים כי בעיניים של יקירינו אתה כבר לא יכול להסתכל - תתנצל או תתפטר". כולם דורשים מראש הממשלה להשעות את בר לב מתפקידו עד להתנצלותו. 

חיים פוגל אביו של אודי פוגל שנרצח בפיגוע נורא יחד עם אשתו ו 3 מילדיו בביתו באיתמר אמר על הדברים של בר לב, "זכורים לנו דברים של מנהיגים שדיברו עלינו, זה מאוד מעליב, גועל נפש, זה מרתיח את הדם".