נמצאה הנערה היהודית שנעדרה בארגנטינה

נעמי שורוף בת ה-13 מבואנוס איירס הלכה אמש להיפגש עם צעיר שהכירה בטיקטוק ונעלמה: בקהילה היהודית חוששים כי מדובר באירוע חטיפה | לפני זמן קצר הודיעו בקהילה כי הנערה אותרה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/12/21 09:34 יב בטבת התשפב

נמצאה הנערה היהודית שנעדרה בארגנטינה
הנעדרת, צילום: הרב אליהו המרה

סוף לדאגה בקהילה היהודית בבואנוס איירס, אחרי שצעירה בשם נעמי שורוף יצאה אתמול (ה') מביתה כדי להיפגש עם צעיר שהכירה באפליקציית טיקטוק ונעלמו עקבותיה. בקהילה היהודית מספרים כי הוסר החשד לחטיפה והנערה אותרה.

כבר אתמול בשעה 15:00 (שעון ארגנטינה) הודיע נשיא ועד הקהילות בארגנטינה כי היא נעדרת וכי יש חשד לחטיפה. כוחות המשטרה בבואנוס איירס החלו בחיפושים נרחבים אחרי הנעדרת אך בקהילה היהודית טוענים שלא נעשה מספיק.

הרב אליהו המרה מארגנטינה סיפר שהצעירה השאירה פתק בו הודיע כי היא תחזור בקרוב אך מעל 12 שעות לא מצליחים ליצור איתה קשר. הרב סיפר כי, "ידוע לנו שהיא קיימה קשר בטיקטוק עם צעיר שהציג את עצמו כבן 16 מבוליביה, אנחנו חוששים שהוא בגיר ופועל תחת זהות בדויה וככה הגיע לארגנטינה ושכנע אותה להיפגש. המשפחה שוהה בבית עם עשרות בני הקהילה שתומכים בהם ומנסים לעזור באיתור הצעירה".

המרה סיפר כי בקהילה היו מודאגים מאוד. "אנחנו מודאגים מכך שהרשויות בארגנטינה לא פועלות כנדרש - הם לא הפעילו מצלמות ולא אמצעים טכנולוגיים כדי למצוא את הנערה, אני חושב ארגנטינה תפעל אם יהיה לחץ תקשורתי. אנחנו מבינים מתוך היכרות עם הקהילה החרדית בארגנטינה כי הזמן משחק לרעתנו", כך פורסם בחדשות 12.