טראגי: נפטרה הפעוטה שנחנקה במעון בקריית גת

בוקר קשה בקריית גת: הפעוטה בת השנתיים אדל אסולין שנחנקה בשבוע שעבר שמרוך בזמן ששהתה במעון נפטרה הבוקר אחרי אישפוז בבית החולים | המשטרה פתחה בחקירה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/12/21 08:37 י בטבת התשפב

טראגי: נפטרה הפעוטה שנחנקה במעון בקריית גת
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

טרגדיה בקריית גת. הבוקר (ג') נקבע מותה של הפעוטה בת השנתיים שנחנקה משרוך במעון לפני כשבוע. הפעוטה פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון שם היא טופלה בשבוע האחרון. המשטרה חוקרת את נסיבות המוות.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו אז סיוע רפואי וביצעו החייאה על הפעוטה. שלמה רוטשילד חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי היא נחנקה מהשרוך של הקפוצ'ון. הענקתי לה סיוע ראשוני (ביצוע פעולות החייאה) ולאחר שמרבה הנס חזר דופק היא פונתה במצב קשה ויציב למרכז הרפואי ברזילי באשקלון".

משטרת ישראל פתחה עם תום האירוע בחקירת נסיבות פציעתה הקשה של פעוטה כבת שנתיים וחצי במעון בעיר קריית גת. הפעוטה פונתה מהמעון במצב קשה מאוד לאחר שנחנקה בעקבות חוט שנכרך סביב צווארה. חוקרי המשטרה שהגיעו למעון, עיכבו בשלב זה אישה (שנות ה 30) מצוות המעון שהייתה אחראית על קבוצת הילדים בזמן המקרה.

אמש ארעה טרגדיה גם בנתיבות, יוסף נעים, בן 6, איבד את הכרתו בביתו ומותו נקבע בבית החולים ברזילי באשקלון. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו הבוקר (ב') סיוע ראשוני וביצעו החייאה ביוסף, שאיבד את ההכרה בביתו בנתיבות. למרות מאמצי החייאה, נקבע מותו.

מאיר ישראל חובש איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".