נפתלי בנט ממריא חזרה מאיחוד האמירויות, עם הנחיתה יכנס לבידוד. צפו

ראש הממשלה בנט ממריא כעת בחזרה מאיחוד האמירויות לישראל בתום הביקור. הוא צפוי להיכנס לבידוד בימים הקרובים. "קיימנו שיחות מעמיקות, כנות ומשמעותיות. לא רק שלום בין מנהיגים אלא שלום בין עמים" אמר בנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/21 17:07 ט בטבת התשפב

נפתלי בנט ממריא חזרה מאיחוד האמירויות, עם הנחיתה יכנס לבידוד. צפו
בנט ובן זאיד, צילום: חיים צח / לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסיים כעת את ביקורו הראשון באיחוד האמירויות, בהזמנת יורש העצר, שייח' מוחמד בן זאיד. זה היה ביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות, והוא נפגש עם שורה של בכירים במדינה. בעקבות הביקור, עם חזרתו ארצה יכנס בנט לבידוד.

עם המראתו ארצה אמר בנט: "סיימתי עכשיו ביקור משמעותי מאוד באמירויות. אני רוצות להודות לשייח׳ מוחמד בן זאיד על קבלת פנים חמה במיוחד ועל שיחות מעמיקות, כנות ומשמעותיות. במהלך היום דיברנו על החוזקות היחסיות של שתי המדינות והמטרה שלנו היא להרחיב את הקשר, שלא יהיה רק שלום בין מנהיגים אלא שלום בין עמים".

"הקשר יהווה אבן יסוד למערכת קשרים עניפה"

"אני יוצא מפה באופטימיות גדולה שהדוגמא הזו, של הקשר בין שתי המדינות, יהווה אבן יסוד למערכת קשרים עניפה בכל האזור", הוסיף. במסגרת ביקורו, נפגש היום (ב׳) ראש הממשלה עם שר התעשייה וההיי-טק, ועם שרת התרבות של איחוד האמירויות, בנוסף לפגישתו עם יורש העצר.

בפגישתם, דנו ראש הממשלה ושר התעשייה וההיי-טק של איחוד האמירויות, סולטאן אחמד אלג'אבר, בקידום שיתופי הפעולה בין המדינות, בתוך כך בתחומי הטכנולוגיה, המסחר והאנרגיה, בדגש על פרויקטים בתחום האנרגיות המתחדשות. בהמשך נפגש רה"מ בנט עם שרת התרבות של איחוד האמירויות, נורה בינת מוחמד אלכעבי. השניים דנו בשיתופי פעולה בין המדינות בתחומי התרבות והספורט, לרבות קולנוע ויצירה טלוויזיונית משותפת.

"
(צפו בדברי בנט).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן