הטרגדיה בנתיבות: נקבע מותו של הילד בן השש, אחיותיו פונו במצב קל

בשעות הבוקר איבד את הכרתו יוסף נעים מנתיבות, בן שש, תוך כדי שינה. הוא פונה לבית החולים ברזילי, שם נקבע מותו. הוא החלים מקורונה לפני כחודש, ונבדק הקשר לנגיף. אביו סיפר: "הוא היה ילד בריא לכל דבר ועניין, ואתמול היה לו קצת חום, הבאתי לו נורופן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/21 15:26 ט בטבת התשפב

הטרגדיה בנתיבות: נקבע מותו של הילד בן השש, אחיותיו פונו במצב קל
בית חולים, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

טרגדיה: יוסף נעים, בן 6, איבד את הכרתו בביתו ומותו נקבע בבית החולים ברזילי באשקלון. צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו הבוקר (ב') סיוע ראשוני וביצעו החייאה ביוסף, שאיבד את ההכרה בביתו בנתיבות. למרות מאמצי החייאה, נקבע מותו.

מאיר ישראל חובש איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הילד איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

יוסף, תלמיד כיתה א' בתלמוד תורה בנתיבות, התלונן כבר אתמול כי הוא לא מרגיש טוב. ארבעה מבני המשפחה חלו בנגיף הקורונה והחלימו, וכעת נבדק אם יש קשר בין הנגיף לבין המקרה הטרגי. חלק מאחיותיו פונו גם הן לבתי החולים כשהן במצב קל. 

אב המשפחה, יהודה נעים, אמר: "לא היו שום מחלות רקע, הילד בריא. היה לו חום והוא סבל מפרכוסים. בשנה האחרונה לא היה לו את זה, לפני חודש הייתה לו קורונה והוא סיים אותה. הוא היה ילד בריא לכל דבר ועניין, ואתמול היה לו קצת חום, הבאתי לו נורופן. הוא הלך לישון ולא קם", סיפר לחדשות 12. "הוא היה ילד טוב, חזק, יפה. הבוקר הוא לא קם. זהו. לפני חודש וחצי הוא סיים עם הקורונה והבריא. היה לו תו ירוק, משום מה רשום שיש לו מחלת רקע ממושכת, זה שום דבר, שטויות".

הוא הוסיף: “אנחנו גמורים, מה אפשר להגיד? מחכה ליום שאני אראה אותו כבר, או בעולם האמת או בתחיית המתים. אנחנו בטירוף, ילד בריא, שיחק כדורגל! אתמול הוא קרא כמה סיפורים, אמר לי שאראה. התחיל ללמוד לקרוא, אהב את הרב אלעזר אדרי. כשהייתי רוצה לתת לו עונש הייתי אומר לו שלא ילך לתלמוד תורה".