איום מרומז במשפחת נתניהו חוששים מהסרת האבטחה סביבם ביום שני הקרוב

משפחת נתניהו ביקשה להאריך את האבטחה על בני המשפחה שרה, יאיר ואבנר לאחר שהיא אמורה להסתיים ביום שני הקרוב. קריים מיניסטר פירסמה פוסט בפייסבוק בעניין, איך הגיב נתניהו?

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/21 20:33 ה בטבת התשפב

במשפחת נתניהו חוששים מהסרת האבטחה סביבם ביום שני הקרוב
נתניהו. , צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

תנועת "קריים מיניסטר", שפעלה בכדי להפיל מהשלטון את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, פירסמה בדף הפייסבוק של האת ההודעה הבאה: "ביום שני הקרוב, כך סוכם כבר ממזמן, תוסר האבטחה ויילקחו כלי הרכב משרה נתניהו ושני בניה. צפו להפתעות?". הפוסט מגיע על רקע ההחלטה לכנס את ועדת השרים לדון בבקשת המשפחה להאריך את משך האבטחה.

משפחת נתניהו דורשת להמשיך את האבטחה על שרה, יאיר ואבנר ולאחר הפוסט של "קריים מיניסטר" פרסם בנימין נתניהו את הפוסט הבא: "הערב פירסמה תנועת "הדגלים השחורים" בעמוד הפייסבוק הרשמי שלהם איום ישיר על משפחת נתניהו. ביום ראשון יתקיים בועדת שרים דיון בנושא אבטחתם. קבוצת הדגלים השחורים ותנועת קריים מיניסטר הן קבוצות אלימות, שנגד חלק מהעומדים בראשן הוגש כתב אישום בגין הסתה לרצח בני משפחת נתניהו".

"לדוגמא פעיל השמאל חיים שדמי, שתועד כשהוא קורא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה ולשרוף אותו על יושביו - ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו. הוא גם השמיע איום ישיר כנגד יאיר נתניהו וקרא לעברו: "אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. יום אחד תהיה בלי מאבטחים, אין לדעת". הכתובת נמצאת על קיר הפייסבוק - ואסור להתעלם ממנה!".