לאחר שהורשע בתקיפה: השחקן נאור ציון לא ירצה עונש מאסר

הכוכב המוכר בזכות קומדיית המצבים שיצר "החברים של נאור", הורשע בתקיפה במסגרת הסדר טיעון וישלם עשרות אלפי שקלים למתלונן, אשר הוכה על ידו באגרופים. "יכולתי להתנהל אחרת, יכולתי להגן על הכבוד העצמי שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/21 11:06 ד בטבת התשפב

לאחר שהורשע בתקיפה: השחקן נאור ציון לא ירצה עונש מאסר
נאור ציון, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בית המשפט השלום בתל אביב גזר היום (ד') על השחקן והקומיקאי נאור ציון מאסר על תנאי לשלושה חודשים ופיצויים לתובע בסך 10,000 שקלים, זאת לאחר שבמסגרת הסדר טיעון הואשם והורשע בתקיפת אדם. כמו כן, יידרש להעניק 150 שעות עבודות שירות לתועלת הציבור.

תחילת הפרשה בחודש מרץ 2018, כאשר ציון חשד כי אדם בקניון רמת אביב בתל אביב מקלל אותו, ועל כן תקף את המתלונן והכה אותו באגרופים. האחרון מצידו, טוען כי רק ביקש להצטלם איתו. לא מדובר באירוע הראשון בו מסתבך השחקן, כאשר בשנים האחרונות הוא כבר נידון ל-120 שעות לתועלת הציבור ותשלום פיצויים לעובדת בדוכן קרפים, אשר על פי תלונתה הותקפה כאשר הגישה לו את המוצר לא לפי שביעות רצונו. ציון מוכר בעיקר בזכות קומדיית המצבים שכתב ויצר ואף שיחק בה, "החברים של נאור" שזכתה לארבע עונות שידור. 

לאחר מתן גזר הדין מסר נאור: "לפני ארבע שנים אמי הייתה על ערש דווי. חזרתי אליו, הוא לא הכחיש והבנתי שהוא קילל. ואז עשיתי טעות, טעות קשה, כי הכיתי אותו. לא הייתי צריך לעשות את זה, אני לוקח אחריות מלאה. יכולתי להתנהל אחרת, יכולתי להגן על הכבוד העצמי שלי בזה שהייתי מצלם אותו, שהייתי אומר לו משהו. וכך עברתי על החוק. אני חושב שאני אלמד מזה. אבל בתי משפט צריכים לשים גבולות לפרובוקטורים".