אמצעי לחימה ומכונה לשכפול לוחיות זיהוי אותרו בצפון ירושלים

בלשים ממחוז ירושלים יחד עם יחידת הכלבנים ולוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ערכו חיפוש בבית חשוד בכפר עקב. במהלך החיפוש, אותרו אקדח אוויר, אמצעי לחימה רבים, מכונה לשכפול לוחית זיהוי ואופנוע החשוד כגנוב | חשוד נעצר והועבר לחקירה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/12/21 10:14 ג בטבת התשפב

אמצעי לחימה ומכונה לשכפול לוחיות זיהוי אותרו בצפון ירושלים
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משטרתית שנערכה הלילה (ב') על ידי בלשים ממחוז ירושלים יחד עם יחידת הכלבנים ולוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים, ערכו הכוחות הרבים חיפוש בבית חשוד בכפר עקב שבצפון ירושלים. במהלך החיפוש, כוחות המשטרה הצליחו לאתר אקדח אוויר, אמצעי לחימה רבים, מכונה לשכפול לוחית זיהוי ואופנוע החשוד כגנוב.

במהלך פעילות הכוחות, יודו לעברם אבנים ובעקבות כך נאלצו הכוחות להשתמש באמצעים לפיזור ההמון, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. החשוד כבן 35, תושב כפר עקב, נעצר והועבר להמשך החקירה והיום, צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט.

האופנוע שנתפס

האופנוע שנתפס | צילום: דוברות המשטרה

פעילות זו של מערכת הביטחון, מצטרפת למספר רב של פעילויות שהיו לאחרונה בעיר ירושלים נגד עבירות הנשק והרכוש- פעילויות שהובילו לאיתור ותפיסה של מגוון כלי נשק, אמצעי לחימה ורכוש החשוד כגנוב.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבק נחוש ובלתי מתפשר בעבירות הנשק ואמצעי לחימה בלתי חוקיים, ובאלו המחזיקים והמשתמשים בהם בניגוד לחוק". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן