בא לראיון עבודה כשליח בעזריאלי תל אביב וגנב קטנוע

כן, זה קרה בישראל: גבר מרמת גן הגיע לקניון עזריאלי בתל אביב לראיון עבודה כשליח. במהלך הראיון הראה לו בעל המסעדה את הקטנוע והוא בתגובה חטף לו את מפתחות מלט מהמקום רכוב על הקטנוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 14:01 ב בטבת התשפב

בא לראיון עבודה כשליח בעזריאלי תל אביב וגנב קטנוע
שליח, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לכולנו היו אי פעם ראיונות עבודה לא כל כך מוצלחים, אך על זה כנראה לא תצליחו לגבור: המשטרה עצרה לפני מספר ימים גבר מרמת גן בחשד כי גנב קטנוע במהלך ראיון עבודה כשליח במסעדה בקניון עזריאלי בתל אביב. השוטרים איתרו ועצרו השבוע את החשוד בבני ברק כשהוא רכוב על הקטנוע הגנוב. הקטנוע הושב למסעדה.

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת תלונה בגין גניבת קטנוע מקניון עזריאלי בתל אביב. מהתלונה התברר כי במהלך ראיון עבודה, בעל מסעדה בקניון הראה לחשוד את האופנוע והסביר לו על תנאי העבודה כשליח במקום. במהלך הריאיון, החשוד גנב את הקטנוע, את מפתחות הקטנוע ונמלט מהמקום.

בתוך כך, נפתחה חקירה בתחנת לב תל אביב וכעבור מספר ימים, החשוד אותר בפינת הרחובות נחמיה-עזרא בבני ברק, כשהוא רוכב על הקטנוע הגנוב. שוטרי תחנת בני ברק עצרו את החשוד, בשנות ה-20 לחייו מבני ברק והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך הובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א, אז שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך עשרה ימים.