"אפס": מה גרם ליבגני זרובינסקי להתפוצץ על רועי שרון?

רועי שרון, הכתב הצבאי של תאגיד השידור, ביקר את אושיית הרשת יבגני זרובינסקי בטוויטר. אלא שהאחרון הזכיר לו פרשייה אחרת וטען: "כנראה שזה פחות הפריע לו". איך הגיב שרון?

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 08:16 ב בטבת התשפב

"אפס": מה גרם ליבגני זרובינסקי להתפוצץ על רועי שרון?
רועי שרון, צילום: אלון אלגם, יחץ ערוץ 10

ההיבט התקשורתי של הפיגוע בשער שכם בשבת: אחרי חקירת שוטרי משמר הגבול שנטרלו את המחבל ולקיחת נשקם, הרשת סוערת. כמה וכמה אושיות ועיתונאים יצאו להגנת השוטרים, במהלך שאפשר להכתיר כהצלחה- נראה כי החקירה תיסגר, ואף דווח כי המפכ"ל שוקל להעניק להם צל"ש על תפקודם.

יבגני זרובינסקי, אושיית הרשת, קרא להפיץ ברשתות את האינסטגרם של הלוחמת המחסלת וכתב: "מישהו יודע מה האינסטגרם של לוחמת המג"ב? בחדשות 12 רוצים להפוך אותה למישהי שעשתה משהו לא טוב ואני רוצה לתרום לה 200,000 עוקבים", עוד הוא כתב: "פתאום קרן בר מנחם, ראשת מח״ש, משחקת אותה ש״צריך לבדוק״ ו״חשוב לראות מה קרה שם״ אבל אם מחר שוטר יתן לי או לכם אלה לפנים סתם ככה לכיף - 99.9% שאפילו לא ייקרא לחקירה. שווה להיות מחבל".

אלא שמאוחר יותר דווח כי הלוחמת ביקשה ממפקדיה שלא להיות מוצבת בשער שכם מחשש לפגיעה בה, בעקבות הפצת תמונתה ופרטיה. הכתב הצבאי של כאן 11, רועי שרון, תייג בתגובה לדיווח את זרובינסקי וכתב: "תודה". לאחר שלטענתו של הפרשן הצבאי, זורובינסקי הוא זה שהפיץ את השם של החיילת, וגרם לכך שלא תוכל לשוב ולשרת בשכם. 

יבגני לא נשאר חייב והתפוצץ על שרון: "רועי שרון, כתב בכאן 11, מנסה להאשים אותי בזה שהלוחמת הגיבורה ביקשה לא לשוב לשרת בשער שכם כדי שלא יפגעו בה. זה לא בגלל שהתמונה שלה רצה בכל דף פלסטיני אפשרי, בכל קבוצת חמאס אפשרית - אלא בגללי. זה שמשדר איתו בערוץ מישהו שחושב שלוחמי צה״ל הם… (אפילו לא אצטט), זה פחות מפריע לו. אפס".

זרובינסקי מתייחס לפרשיית רמי יונס, עיתונאי ערבי שנבחר להגשת התכנית "מהצד השני" בערבית בתאגיד השידור. יונס כתב ב-2018 על חיילי צה"ל כי הם "נאצים", ותמך ביוזמות פרו-פלסטיניות. בתגובה לשאלה על הקשר של שרון ליונס, ענה יבגני: "העלה ציוץ נגד זה? מחה נגד הערוץ? התפטר? אל תיתמם".

שרון הגיב ליבגני וכתב: "יבגני זרובינסקי מאד נעלב. קודם הוא מפרסם את השם המלא והאינסטגרם של הלוחמת, צעד שאף כלי תקשורת לא חולם לעשות, רק אחרי כמה שעות הוא מסכים למחוק, ואז במקום לסתום ולהגיד טעיתי הוא מעביר נושא ומצייץ את זה. אני מבין שלסיים עכשיו ב"אפס" שווה יותר לייקים אבל מעדיף שלא. העיקר שמחקת".

בהמשך שרון הוסיף וכתב: "צייצן שסיכן חיים של לוחמת בשביל כמה לייקים מנסה להעביר נושא על הראש שלי. לא מתכוון להיגרר לארוע הזה, נישאר ברשותכם עם העובדה הפשוטה הזאת: בצהל ובמשטרה מבקשים להימנע מפרסום פרטים אישיים של לוחמים ולוחמות שחיסלו מחבל כי זה מסכן את חייהם".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן