ג. יפית הובאה למנוחות: "קיבלתי כל כך הרבה ממך במשך השנים"

לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן נפטרה היום ג. יפית והובאה למנוחות בבית העלמין בקריית שאול. בעלה ספד לה בדמעות: "את החיים שלי, תמיד היית. אני אוהב אותך ואהבתי אותך תמיד. תשמרי עלינו מלמעלה, אנחנו לא נשכח אותך אף פעם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/21 17:49 כו בכסלו התשפב

ג. יפית הובאה למנוחות: "קיבלתי כל כך הרבה ממך במשך השנים"
יפית גרינברג, צילום: "אבא שמעון12" - CC BY-SA 4.0

אשת העסקים יפית גרינברג, המוכרת בעיקר בשמה המסחרי ג. יפית, הלכה הבוקר (ג') לעולמה ולפני זמן קצר הובאה למנוחות. הלווייתה התקיימה בבית העלמין בגבעת שאול. בעלה של יפית, בני ארד, ספד לה: "קיבלתי כל כך הרבה ממך במשך השנים, שאני לא יכול להסביר את זה. את החיים שלי, תמיד היית. אני אוהב אותך ואהבתי אותך תמיד. תשמרי עלינו מלמעלה, אנחנו לא נשכח אותך אף פעם".

גילי כהן, שותפה, כתב בפייסבוק: "שותפתי היקרה לשעבר איננה עוד איתנו. במהלך השנים שזכיתי לעבוד לצידה למדתי ממנה המון. בעיקר על נחישות ואמונה". בנה של יפית גם כן ספד: "היא לא האמינה עד אתמול שזה הסוף. היא לא האמינה עד אתמול שהיא עוזבת אותנו. היא חשבה שהיא יוצאת מזה. אמא תמיד קידשה שלושה דברים. את הדת, את הכוח והרצון להתפרנס בכבוד, והכי חשוב - את המשפחה".

היא הייתה בת 70 בלבד, ונפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בעשורים האחרונים מיתגה את עצמה בתור דמות מוכרת במיוחד על המסך, כאשר הפכה למותג פרסום חזק בתחום הצרכנות. היא נולדה בשם יפה מיימון בבני ברק ולמדה בבית ספר דתי, ועד לעליית ערוצי הטלוויזיה המסחריים פרסמה מותגים בעיתונות המודפסת תחת הכותרת "כדאי" ובחתימתה "ג. יפית". את המותגים פרסמה לאחר מחקרים ובדיקות שערכה בעצמה. 

"אני לא אוהבת להתראיין וגם תתפלאי, לא אוהבת להצטלם לטלוויזיה", סיפרה יפית בראיון שהעניקה לmako בשנת 2014. כאשר נשאלה אם היא מתכננת לפרוש, ענתה: "לא, מה פתאום. כל מה שאני אוהבת נמצא כאן לידי. הבן שלי, הנכדים, המשפחה והעבודה. שבעתי מהקשקושים. הכי כיף לי להיות בבית".