הפרסומאית ג. יפית הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן

אשת השיווק והצרכנות, שנולדה בבני ברק למשפחה דתית, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן והיא בת 70 בלבד. את המותגים פרסמה לאחר מחקרים ובדיקות שערכה בעצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/21 09:53 כו בכסלו התשפב

הפרסומאית ג. יפית הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן
יפית גרינברג, צילום: "אבא שמעון12" - CC BY-SA 4.0

אשת העסקים יפית גרינברג, המוכרת בעיקר בשמה המסחרי ג. יפית, הלכה הבוקר (ג') לעולמה והיא בת 70 בלבד, זאת לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בעשורים האחרונים מיתגה את עצמה בתור דמות מוכרת במיוחד על המסך, כאשר הפכה למותג פרסום חזק בתחום הצרכנות. 

את כישורי הניהול שלה פיתחה עוד בהיותה חניכה בבני עקיבא, אז התבקשה להשתתף בהקמת הסניף החדש של בני עקיבא בגבעת שמואל הסמוכה. לאחר לידת בנה הבכור התגרשה מבעלה. היא הייתה הבעלים של קבוצת הפרסום: "ג. יפית תקשורת", המאגדת תחתיה את החברות: "ג. יפית בע"מ", "Gkids&young” “גלעד תדמית", "TRM", "Gimalaya", Big Big light","G Conversation". 

נולדה בשם יפה מיימון בבני ברק ולמדה בבית ספר דתי, ועד לעליית ערוצי הטלוויזיה המסחריים פרסמה מותגים בעיתונות המודפסת תחת הכותרת "כדאי" ובחתימתה "ג. יפית". את המותגים פרסמה לאחר מחקרים ובדיקות שערכה בעצמה. 

"אני לא אוהבת להתראיין וגם תתפלאי, לא אוהבת להצטלם לטלוויזיה", סיפרה יפית בראיון שהעניקה לmako בשנת 2014. כאשר נשאלה אם היא מתכננת לפרוש, ענתה: "לא, מה פתאום. כל מה שאני אוהבת נמצא כאן לידי. הבן שלי, הנכדים, המשפחה והעבודה. שבעתי מהקשקושים. הכי כיף לי להיות בבית".