נתניהו על חילול קברו של הרב שטיינמן: "מגנה בכל תוקף"

קברו של אחד ממנהיגיו הגדולים של הציבור החרדי חולל כאשר אלמונים ריססו גרפיטי וצבע, המשטרה פתחה בחקירה. יו"ר עוצמה יהודית: "מעשה טירוף של פורעים שאין קשר בינם לבין היהדות"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/11/21 12:46 כב בכסלו התשפב

נתניהו על חילול קברו של הרב שטיינמן: "מגנה בכל תוקף"
חילול הקבר, צילום: ללא

קברו של הרב אהרון יהודה לייב שטיינמן זצ"ל, שהיה נשיא מועצת גדולי התורה של תנועת "דגל התורה", חולל כאשר אלמונים ריססו גרפיטי הלילה (בין חמישי לשישי) בבני ברק. ביום ראשון הקרוב יחול יום השנה הרביעי לפטירתו. ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, התייחס לאירוע, ובציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "אני מגנה בכל תוקף את חילול קברו של גדול הדור הרב שטיינמן זצ״ל ומצפה מהמשטרה שתמצה את הדין עם האחראים למעשה נתעב זה". 

חבר הכנסת יעקב אשר שוחח עם ממ"ר דן במשטרה, דני חדד, וסוכם על הקמת צח"מ צוות חקירה מיוחד לחקירת אירוע חילול המצבה ואיתור האחראים למעשה. "כלל הציבור החרדי בארץ ובעולם חש זעזוע וזעום עצום", אמר אשר, "יש להקצות את כל המשאבים הנדרשים כדי לחשוף את הפושעים ולהעמידם לדין".

גם יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הביע זעזוע ומסר: "מעשה טירוף של פורעים שאין קשר בינם לבין היהדות. המשטרה צריכה לרכז את המאמצים למצוא את הפורעים כדי שמעשים דומים לא יחזרו. מקומם של הפורעים בכלא".