ההצעה של דרעי למשותפת: עמית סגל חושף את "ממשלת השינוי 2"

הפרשן הפוליטי של חברת החדשות מציג מידע חדש, לפיו יו"ר ש"ס הציע שיתוף פעולה לחברי הרשימה המשותפת שיוביל לכך שהוא יכהן בתפקיד ראש הממשלה, ומדינת ישראל תלך לבחירות באופן מיידי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 26/11/21 10:07 כב בכסלו התשפב

ההצעה של דרעי למשותפת: עמית סגל חושף את "ממשלת השינוי 2"
דרעי וטיבי, ארכיון, צילום: Flash90

ביום שני האחרון אישרה מליאת הכנסת בקריאה ראשונה את הצעת החוק של שר המשפטים גדעון סער להגבלת כהונת ראשי ממשלה. החוק עבר בתמיכה של 66 חברי כנסת מול 48 מתנגדים, כאשר סיעת הרשימה המשותפת הצביעה בעד החוק, למרות שהוא תוצר עבודתה של הקואליציה. 

דרעי ראש ממשלה ונתניהו לא יוכל לכהן כשר

בטורו השבועי בידיעות אחרונות, חושף הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, שיתוף פעולה נוסף שהיה יכול לצאת לפועל בין הרשימה המשותפת למפלגה שעד לאחרונה הייתה חברה שנים ארוכות בקואליציה, והיא לא אחרת מאשר תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי. 

דרעי, שהיה שר הפנים בממשלת נתניהו האחרונה, הציע לראשי המשותפת הצבעת אי אמון קונסטרוקטיבי, מה שיגרום לכך שדרעי יהפוך להיות ראש הממשלה באופן מיידי, עם תאריך מוסכם וקרוב לבחירות. כך, חברי הרשימה המשותפת יממשו את רצונם להיפטר מבנט כראש ממשלה, אבל, לא לחזור לעידן שבו נתניהו הוא הבכיר שישן במעון בבלפור. 

עוד ביטוי מעשי לתרחיש הזה, נתניהו לא יוכל לכהן כשר בממשלה הזה, זאת לאור האישומים נגדו, והימין ילך להצבעה בקלפי מעמדת כוח, בעודו נמצא בממשלה, "דרעי ראש ממשלה בקולות ביבי וטיבי. אפשר לקרוא לזה ממשלת שינוי 2", כך כתב הפרשן הבכיר. 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן