הצל פרסם הודעה דרמטית וחזר בו כעבור שעה: "כבר התחרטתי"

בימים האחרונים מנהל יואב אליאסי, קמפיין גיוס כספים עבור הוריו "אחרי שבית המשפט זרק אותם מהבית". בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו הכריז הצל: "אתם תיקחו אותי ליעד התרמות - אני אעשה הכול כדי להיות הנציג שלכם בכנסת ישראל" | כעבור כשעה חזר בו

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/21 20:55 כא בכסלו התשפב

הצל פרסם הודעה דרמטית וחזר בו כעבור שעה: "כבר התחרטתי"
הצל, צילום: Sraya Diamant/Flash90

בשבוע האחרון מנסה "הצל", הלא הוא יואב אליאסי, לגייס כסף לדירה עבור הוריו הנכים לאחר שביתם נלקח מהם על ידי בית המשפט מטעמים פוליטיים, כך לטענתו. "ביתם נלקח מהם על ידי מערכת קרה חסרת לב וצדק שמצאה לנכון לזרוק נכה חולה סרטן לרחוב ללא משפט ללא פתרון וללא פיצוי". הערב (ה') פרסם הצל בדף הפייסבוק שלו הודעה דרמטית לפיה, אם יעמוד במטרות הקמפיין, ירוץ לכנסת למרות הבטחות מהעבר שלא יעשה זאת. כעבור שעה, חזר בו מהכרזתו.

בתחילת דבריו הודה הצל לכל תומכיו. "פניתי ללבכם ואתם תמכתם בי ובהוריי, תרמתם שקל שקל עד שהגענו לסכום מדהים של מיליון וחצי (לפני הורדות) ואני יודע שזה נשמע גרידי אבל אני אעשה הכל כדי להביא אותם לבית כדי שאבא שלי יוכל לעבור את הכימותרפיה בשקט ובלי לחץ ולא, אני לא רוצה שהיה להם וילה ולא מותרות ולקנות את הבית שלהם בחזרה כבר לא אפשרי כי זה 3.5 מיליון שאין לי ואני לא אשיג. צריך לזכור שההורים שלי לא צעירים ובריאים שיכולים להשכיר דירה ולעבור כל שנתיים אז אין לי ברירה אלא להסתדר עם מה שיש".

"אז הנה ההצעה שלי", כתב הצל בהתרגשות. "אני מעריך את מה שעשיתם למען הוריי ואני מקווה שתאהבו את המחווה שלו אליכם. אז כמחווה לתרומה שלכם אעשה משהו שאני לא רוצה, לא מעוניין ולא חשבתי שאי פעם אעשה עד כדי כך אני רוצה לעזור להם. אתם תיקחו אותי ליעד התרמות כדי שאוכל לשכן אותם בבית ראוי ובבחירות הקרובות למרות שאמרתי שלעולם אני לא אלך לפוליטיקה, אני אעשה הכול כדי להיות הנציג שלכם בכנסת ישראל"

"אתם תדאגו להורים שלי לבית, אני אדאג לשמור על הבית של כולנו כחבר כנסת. (במידה ולא יהיו תקלות וכולנו יודעים כמה הם יחפשו). אתם צריכים להבין, המשפחה שלי הם הדבר הכי יקר לי בעולם ואני אעשה הכל למענם. ואחרי מה שעשיתם עבורי אני רוצה להחזיר לכם בענק והרצון שלי לא רלוונטי כרגע. מקווה שאהבתם את הרעיון. אם יצליח או לא, אני מודה לכם מעריך ואוהב על כל מה שעשיתם עבורי". את הפוסט סיים הצל במילים: "פתאום אני לא בטוח שאני רוצה להגיע ליעד". 

כאמור, כעבור כשעה התחרט הצל, וכתב: "רק עליתי עם המחשבה של לרוץ לכנסת כבר התחרטתי. אבל אני אעמוד במילה במידה ואגיע ליעד למענכם למען הלוחמים ולמען משפחתי".