ילד סוכר: בנו של מוקי עלה לתורה

"ברוך שפטרנו מעונשו של זה": בנו של מוקי, שיה, עלה הבוקר לתורה עם הגיעו לגיל מצוות. מוקי שיתף בפייסבוק תמונה משותפת עם תפילין וכתב: "התרגשנו ושמחנו ושתינו קצת יין על הבוקר וסוכריות באוויר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/21 14:02 כא בכסלו התשפב

ילד סוכר: בנו של מוקי עלה לתורה
קם באמצע | הזמר והשפוט מוקי, צילום: פלאש 90

דני ניב, הידוע בכינויו מוקי, שיתף את עוקביו בפייסבוק בתמונה מרגשת שלו. בתמונה נראה מוקי יחד עם בנו, שיה, כשהם עם תפילין בעלייתו לתורה של הבן. מוקי כתב: "ברוך שפטרנו מעונשו של זה. זכיתי היום להעלות לתורה את הילד-קסם שלי, שיה, שי-יה, מתנת האל שלנו. התרגשנו ושמחנו ושתינו קצת יין על הבוקר וסוכריות באוויר. אוהב אותך נסיך שלי, ברכה על ראשך ושמחה בליבך וגאווה גדולה להורים שלך שקרועים עליך".

לפני מספר שנים זמר חרדי שהגיע להתמודד בתכנית הריאלטי של רשת 13 "דה פור" לא הסכים להסתכל על השופטות מרינה מקסימיליאן ודקלה וכשהזמרות האחרות שרו, הוא אטם את אוזניו. בעקבות המקרה, מוקי (דני ניב) המשמש כשופט אף הוא בתכנית עזב את השולחן. 

מוקי סיפר למתמודד על ההיסטוריה המשפחתית שלו - נכד לסבא רבא שהיה רב גדול והושמד עם רוב בני משפחתו בשואה. על כך שהתחנך בביתו על ערכי התרבות היהודית ועל הכבוד הגדול שיש לו ולבני משפחתו למסורת היהודית. ואז הוסיף: "כמו שאנחנו מכבדים ולא נוסעים בשבת במאה שערים כך אתה צריך לכבד אותנו, אותן, את המקום אליו הגעת - במת דה פור - על הבמה הזו נשים שרות את אמנותן וכולם כולל כולם מקשיבים להן". בסיום דבריו, כאמור, מוקי קם ועזב את שולחן השופטים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן