"עכשיו התחלת להבין?": אלי אבידר באמירה מבזה כלפי אורית סטרוק

השר בלי תיק מישראל ביתנו, נאם במליאה והתייחס לחברותה של הח"כית בוועדת חוץ וביטחון: "הבאנו לך מתורגמן שיסביר לך מה אומרים" | "תירגעו, ניצחנו ומספיק", הוסיף אבידר בפנייה לחברי האופוזיציה הנוכחים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/11/21 15:56 כ בכסלו התשפב

"עכשיו התחלת להבין?": אלי אבידר באמירה מבזה כלפי אורית סטרוק
אבידר, אמירות מבזות, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

השר בלי תיק אלי אבידר נאם היום (ד') במליאת הכנסת והתייחס בנאומו לחברי האופוזיציה. ראשונה שזכתה להתייחסות היא חברת הכנסת מהציונות הדתית אורית סטרוק. חבר ישראל ביתנו פנה אליה בזמן שישבה במליאה ואמר: "ישבתי איתך בוועדת חוץ וביטחון ואמרתי 'מה את עושה שם', אפילו לא הבנת מה דיברו". 

"היו צריכים להסביר לך", המשיך אבידר בניסיון להקטין את חבר הכנסת סטרוק: "הבאנו לך מתורגמן שיסביר לך מה אומרים. כל פעם, מישהו אומר משפט - 'לא הבנתי'. תגידי, עכשיו בוועדות חוץ וביטחון התחלת להבין? שאני אהיה רגוע, הבנת?". חברת הכנסת מהציונות הדתית אמרה בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה כי, "אלי אבידר צודק. כנראה שמה שבאמת לא הבנתי, זה שאלי אבידר לא מבין את השיטה". 

"תירגעו, ניצחנו ומספיק". המשיך השר אבידר לפנות אל חברי האופוזיציה, ונזכר בימי ההפגנות מול מעון ראש הממשלה בבלפור: "אפילו חיללנו שבת, כן, לא נעים. באנו להפגין גם בשבת. לא כולם אוהבים את זה אבל עשינו את העבודה. די, תשחררו. תעשו אופוזיציה כמו שצריך, יש פה רק 61 ח"כים".