חשיפה בצה"ל חוקרים: יהודים יידו אבנים - פלשתיני התהפך עם רכבו ונפצע קשה

גבר בן 45 נפצע קשה וצעיר נפצע קל בהתהפכות רכב פלשתיני בכביש 458 שבאזור בנימין. ממידע שהגיע לחדשות כיפה עולה כי בצה"ל בודקים האם האירוע נגרם כתוצאה מיידוי אבנים שביצעו יהודים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/11/21 17:05 כ בכסלו התשפב

בצה"ל חוקרים: יהודים יידו אבנים - פלשתיני התהפך עם רכבו ונפצע קשה
צילום: דוברות כבאות והצלה

תאונת דרכים קשה אירעה היום (ד') בכביש 458, מכוכב השחר לצומת גדעון שבבנימין. הודעה שהתקבלה במוקד 102 של מחוז יו"ש דיווחה על תאונה עצמית, עם לכוד ברכב. למקום הגיעו צוות כיבוי מתחנת עפרה וצוות מתנדבי כיבוי שהחלו ביצוע פעולות חילוץ הלכוד תוך שימוש בכלים ייעודיים וניסיון ליצור קשר עם הפצוע. לאחר סיום החילוץ, הועבר הפצוע לטיפול גורמי הרפואה כאשר מצבו מוגדר קשה. 

ממגן דוד אדום נמסר כי בשעה 12:58 התקבל דיווח במרחב ירושלים על רכב מסחרי שהתהפך לשטח פתוח. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, העניקו טיפול רפואי ופינו במסוק לבית החולים הדסה עין כרם גבר כבן 45 במצב קשה עם חבלת ראש. פצוע נוסף במצב קל פונה על ידי הסהר האדום לשטחי הרשות.

ממידע שהגיע ל"חדשות כיפה" עולה, כי בצה"ל בודקים האם מספר מתיישבים אשר יידו אבנים מרכב חולף לעבר הרכב פלשתיני הם הגורם לתאונה בה נפצע הגבר בן ה-45 באורח קשה. בעקבות האבנים שנזרקו, נהג הרכב הפלשתיני סטה וביצע תאונת דרכים עצמית סמוך לצומת מלאכי השלום. 

צילום: דוברות כבאות והצלה

בצה"ל שוחחו עם המדווח, ולטענתו הרכב הפלשתיני נסע מכיוון צפון לדרום. הוא זיהה רעולי פנים על גבי רכב ישראלי אשר נסע בנתיב הנגדי וניסה לפגוע ברכבו עם מקל. מספר מטרים לאחר מכן זיהה המדווח רכב פלשתיני הפוך. מצלמות משטרתיות פורקו ובתיעוד זוהה רכב אשר העונה לתיאור ועבר בצומת גדעון על כביש אלון בבנימין. מדובר צה"ל לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הכתבה.